۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۰۶۴۰۵
با صدور بیانیه ای؛

سازمان بسیج طلاب وروحانیون کرمانشاه ترور سه روحانی در حرم رضوی را محکوم کرد

سازمان بسیج طلاب وروحانیون کرمانشاه ترور سه روحانی در حرم رضوی را محکوم کرد
کرمانشاه ـ سازمان بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه، با انتشار بیانیه ای حمله تروریستی به روحانیون جهادگر در رضوی را محکوم و خواستار برخورد جدی با عاملین این حادثه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه، با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به روحانیون بسیجی و جهاد گر در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) را محکوم و خواستار برخورد جدی با عاملین این حادثه دردناک شد.

در این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ

ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺍیمان ﺑﻴﺎﻭﺭﻧﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻣﺎﻝ ﻭ ﺟﺎﻧﺸﺎﻥ جهاد کنند، ﺩﺭ ﭘﻴﺸﮕﺎﻩ ﺧﺪﺍ ﻣﻘﺎﻣﻲ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺑﺮﺗﺮ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩم ﻛﺎﻣﻴﺎﺏ‌ﺍﻧﺪ.

ظهر سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی،  عوامل مزدور و تکفیری با اقدامی وحشیانه به سه نفر از روحانیون جهادگر روزه دار حمله کرده و سبب شهادت حجت‌الاسلام اصلانی و مجروح شدن حجت الاسلام پاکدامن و حجت‌الاسلام دارایی شدند.

رحمت و رضوان الهی نصیب روحانیون جهادگر زائر امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه‌السلام باشد.

رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی) فرمودند : " تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است"

امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی از راه های مختلف به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف و تفرقه افکنی هستند و با اینگونه اقدام تروریستی در صدد ایجاد شکاف مذهبی و قومیتی می باشند.

سازمان بسیج اساتید ،طلاب و روحانیون کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار روحانی جهادگر شهید و آرزوی علو درجات شهید اصلانی و شفای عاجل مجروحین، اقدام شرورانه مزدوران تکفیری دشمن را محکوم نموده و اعلام می دارد که مردم شریف کرمانشاه و علماء و روحانیون اهل تسنن و شیعه با وحدت و همدلی هر چه بیشتر در راستای مقابله با تفرقه افکنی های دشمن در کنار هم ایستاده اند و انزجار خود را از اقدام تروریستی عوامل مزدور اعلام نموده و خواستار پیگیری و مجازات عاملان و آمران جنایت می باشند.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کرمانشاه

ارسال نظرات