۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۰۶۴۱۰
امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

عقب نشینی اجباری آل سعود یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است

عقب نشینی اجباری آل سعود یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: همه جهانیان دیدند که مبارزات مردم یمن باعث عقب نشینی اجباری آل سعود و هم دستانش شد و این موضوع پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه قصرشیرین اظهار داشت: دشمن خیال می کند که با به شهادت رساندن روحانیون و علمای دین می تواند راه و مسیر این نظام و انقلاب را تغییر یا متوقف کند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: عمل غیرانسانی که در حرم رضوی به وقوع پیوست به هیچ وجه انسانی نبود و بی گمان هیچ مسلمان واقعی و پیرو رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام نمی تواند چنین عمل جنایتکارانه ای انجام دهد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: دشمن با جنایاتی همانند عمل تروریستی در حرم رضوی به دنبال ایجاد اختلاف بین برادران اهل سنت و اهل تشیع و تضعیف این نظام است.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال به توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه تولید باید نسبت به دانش و فناوری های نوین توجه ویژه ای داشته باشیم که در این میان یکی از بخش هایی که باید به علم روز مجهز شود، حوزه کشاورزی است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین تاکید کرد: بنابراین امیدواریم که شاهد یک انقلاب در بخش کشاورزی کشور به ویژه استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین باشیم.

این استاد حوزوی در ادامه اظهار داشت: همه جهانیان دیدند که مبارزات و استقامت مردم یمن باعث عقب نشینی اجباری آل سعود و هم دستانش شد و این موضوع به نوعی یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت محسوب می شود./1400/

ارسال نظرات