۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۰۶۵۵۸
سرپرست معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران اصفهان:

فعالیت‌های تبلیغی رمضان با محوریت «جهاد تبیین» خواهد بود

فعالیت‌های تبلیغی رمضان با محوریت «جهاد تبیین» خواهد بود
اصفهان ـ فلاحیان بیشه با اشاره به ظرفیت تبلیغی ماه مبارک رمضان، به تشریح فعالیت‌های تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با محوریت جهاد تبیین در ماه رمضان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، ملیحه فلاحیان بیشه، سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به فعالیت‌های گسترده تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان، پیرامون فعالیت‌های طلاب خواهر در ماه مبارک رمضان گفت: اجرای محافل انس با  قرآن و برگزاری جلسات تفسیر ویژه طلاب و اعزام مبلغین به جلسات قرآنی بانوان، حمایت از ایتام و محرومین، توزیع افطاری درمیان خانواده های بی بضاعت، بهره گیری از محافل قرآنی جهت تبیین موضوعات مهم از جمله فرزند آوری، حسن ارتباط در همسر داری، برگزاری محافل دختران و بیان نکات تربیتی اعتقادی برای نوجوانان از مهمترین برنامه‌های این ماه مبارک است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور بهره مندی هر چه بیشتر روزه داران از فیوضات و برکات ماه میهمانی خدا، ۱۳ کانون دانش آموخته استان در حال فعالیت بوده و با برپایی محافل سفره نور همراه با بیان نکات تفسیری، اخلاقی، تربیتی مشغول به فعالیت می باشند، کانون های دانش آموختگان، به طور مؤثر در طرح ثاقب و روضه های خانگی شرکت نموده و با الگوگیری از کریم اهل بیت(ع) دلجویی و رسیدگی به  ایتام را صدر برنامه های خود قرار دادند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان رویکرد جدی تبلیغ امسال را مبتنی بر جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: مهمترین راهبرد جهاد تبیین تلاش برای تربیت تبیین گران از میان مردم، جوانان، نوجوانان و دانش آموزان است که بار هدایتگری آن بر دوش مبلغان، دانش آموختگان و طلاب می باشد.

فلاحیان بیشه با اشاره به ظرفیت‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان، ظرفیت و فرصت شایسته‌ای است و فعالیت‌های متعددی از سوی حوزه های علمیه استان اصفهان با موضوعاتی همچون جهاد تبیین، تمدن نوین اسلامی، تولید دانش بنیان و اشتغال افرین، بحران جمعیت و سبک زندگی اسلامی در قالب نشست های فرهنگی، اعزام مبلغ به محافل مختلف ویژه بانوان در حال انجام است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت‌های مورد اهتمام ارتباط و تعامل با طلاب جدیدالورود در ماه مبارک رمضان و نیز تداوم سایر برنامه‌های اخلاقی و تربیتی ویژه طلاب توسط اساتید همیار تربیتی می باشد.

فلاحیان بیشه ادامه داد: برپایی سفره‌های کریمانه افطار در شب‌های ماه مبارک رمضان، برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری مراسمات احیا، توزیع بسته های مناسبتی ماه مبارک رمضان ویژه نیازمندان، برگزاری مسابقات قرآنی، فعالیت فرهنگی تبلیغی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های اجرایی مدارس علمیه خواهران استان اصفهان است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات