۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۷۰۶۶۷۲
امام جمعه ملبورن استرالیا:

توطئه های استکبار جهانی عامل تشدید مشکلات ملت‌ها است

توطئه های استکبار جهانی عامل تشدید مشکلات ملت‌ها است
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی سیاست های استعماری قدرت های بزرگ بویژه آمریکا را نابود کننده حقوق مسلم ملت های جهان دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا و نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا در سخنانی گفت: توطئه استکبار جهانی عامل تشدید مشکلات ملت‌ها است.

وی با تاکید به این که توطئه استکبار جهانی علیه کشورهای مستقل و آزاد، عامل اصلی مشکلات، چالش‌های پیش روی ملت‌ها و هرج و مرج سیاسی و اقتصادی در منطقه است، ابراز داشت: پشت تمام این ماجراها دولت آمریکا و غده سرطانی اسرائیل است که در تامین منافع خود حقوق ملت ها را زیر پا گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی با اشاره به این که قشر ضعیف و آسیب پذیر همواره قربانی سیاست های غلط یک کشور اند، اظهار داشت: بنیاد و اساس هرکشوری همان مردم عادی و قشر ضعیف اند که با جان فشانی و فداکاری همیشه برای رشد و ارتقای کشور تلاش می کنند.

وی با بیان این که سران کشورها باید نسل جوان جامعه را جدی گرفته و در حمایت و توانمند کردن آنان اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: قدرت‌های استکباری همواره درصدد آسیب زدن به نسل جوان اند تا آینده کشورها را نابود کنند.

امام جمعه ملبورن استرالیا در ادامه سخنان خود گفت: مؤمنان از ماه مهمانی خدا برای تزکیه نفس از راه دعا و برای تعجیل در ظهور حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) بهره‌ برداری کنند.

وی به تحولات اخیر سیاسی در پاکستان اشاره و اضافه کرد: ما از تصمیم دیوان عالی پاکستان استقبال می کنیم و امیدواریم همه مسائل بصورت مسالمت آمیز و طبق قانون اساسی و در چارچوب مصالح کشور حل و فصل شود.

این روحانی استرالیایی خطاب به دولت جدید پاکستان که وظیفه خود را برای رسیدگی به مشکلات مردم و دفاع از اصول و حاکمیت کشور انجام دهد اظهار داشت: انتظار می‌رود دیوان عالی پاکستان آنچنان که نسبت به تحولات سیاسی و پارلمانی حساسیت نشان داده نسبت به دیگر چالش‌ها به ویژه معضل تروریسم و مجازات عوامل اقدامات تروریستی را نیز پیگیری کند./988/

ارسال نظرات