۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۷۰۶۷۶۸

اظهارات اصلاح‌طلبان در ضیافت افطاری با رئیس جمهور

اظهارات اصلاح‌طلبان در ضیافت افطاری با رئیس جمهور
دومین نشست صمیمی رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه درحالی صورت گرفت که این نشست مورد استقبال رسانه‌های اصلاح طلب واقع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان اصحاب رسانه میهمان رئیس‌جمهور بودند. دومین نشست صمیمی رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه درحالی صورت گرفت که این نشست مورد استقبال رسانه‌های اصلاح طلب واقع شد.

محمدمهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: بیش از ۶۰ تن از مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، تصویری، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها از همه طیف‌های سیاسی، میهمان ریاست‌جمهور بودند و نظرات و دغدغه‌هایشان را با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در میان گذاشتند و روزه خود را در کنار هم افطار کردند.

مدیرکل روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری تصریح کرد: سال‌هاست که اهالی رسانه چنین قاب متکثری را ندیده‌اند.
 


روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در شماره امروز خود به گزارشی از ضیافت دیروز رئیس جمهور با اصحاب رسانه و استقبال اصلاح طلبان از این ضیافت پرداخته است:

عقربه‌های ساعت عدد ۶ را نشان می‌داد که آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی وارد سالن جلسات هیئت دولت شد و با تک تک حاضرین در جلسه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به احوالپرسی پرداخت و جلسه با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید رسمیت یافت.

ابتدا دکتر مهدی‌پور معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حاضرین خیر مقدم گفت و از رئیس‌جمهور تشکر کرد و یاد مرحوم حسین عبداللهی مدیرمسئول روزنامه آرمان ملی را نیز گرامی داشت.
 


الیاس حضرتی صاحب امتیاز روزنامه اعتماد

آقای رئیس‌جمهور بلاشک مهم‌ترین موضوع روز کشور بی‌اعتمادی به آینده است و انتخاب شما به عنوان عنصر پاک و صادق این بود که سرمایه اجتماعی را احیاء نمائید و ممنون که قدم‌های مثبتی را برداشته‌اید و سفرهای استانی بدون تشریفات مصداق عملی اعتماد عمومی است. عدم کلنگ زنی پروژه جدید ارزشمند است و همچنین ایجاد درگاه مجوزها یک اقدام مفید و مبارزه با فساد است که در دولت سیزدهم در حال انجام است و حذف ارز ترجیحی کمک به مبارزه با فساد است. ولی اقداماتی در کنار آن صورت می‌گیرد که معنا ندارد انجام شود و برای خراب کردن پروژه امید است مانند ماجرای ورزشگاه مشهد مقدس، هیئت تعیین شده از طرف وزارت کشور توضیح دهند ماجرا چگونه بوده است تصور مردمی این است که می‌خواهند از کنار آن عبور کنند. برجام مهم‌ترین موضوع کشور است، مردم را در جریان قرار دهید، مردم محرم هستند.
 


نادعلی مدیرمسئول سایت اصلاح طلب جماران

امیدها به جنابعالی زیاد است. علاوه بر اقدامات در قوه مجریه موضوعاتی که هماهنگی قوای دیگر را نیز نیاز دارد، دنبال نمایید. موضوع کاغذ موضوع اصلی رسانه‌های مکتوب است. برای رسانه‌های فضای مجازی موضوع اینترنت است و اینترنت کسب و کار ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد امیدواریم یک جمع‌بندی مناسبی با رعایت حقوق مردم در موضوع اینترنت اتخاذ گردد.

علیرضا بختیاری مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد

آقای رئیس‌جمهور! جامعه از لحاظ اقتصادی درگیر تورم بالاست و اقتصاد کشور رشد پایین دارد و بازار ملتهب است از ابتدای سال ۹۰ رشد سرمایه‌گذاری رو به کاهش داشته و نتیجه آن در سال‌های آینده بروز خواهد کرد.
 


قوچانی مدیرمسئول مجله آگاهی نامه

آقای رئیسی! نشست‌های شما یک سنت حسنه در دولت‌هاست و جنابعالی دارای سعه صدر بالایی هستید. شما سرمایه‌های سیاسی بالایی دارید برای اولین بار است که آقایان شریعتمداری و دعایی در کنار هم قرار می‌گیرند و این از اجماع سیاسی بالای شماست و این قدرت شما از بعد سیاسی ارزشمند است و برای حل مشکلات جامعه مفید به نظر می‌رسد.

قانون انتخابات ما دارای مشکلاتی است که باید حل شود و همچنین در سیاست خارجی مسئله هسته‌ای معلول است و علت نیست و مسئله دشمن در برابر کشور ما هسته‌ای نیست و دنبال موضوعات دیگری است.

وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار

در گذشته عقل منفصل نظام بهتر از عقل متصل که مدیریت کننده قدرت است، بود. و عقل منفصل نظام کمک دهنده بود ولی حالا دچار فقر محتوا شده‌ایم. مردم در خصوص جنگ روسیه و اوکراین و مواضع ایران ابهام دارند حتما یک منطق پشت آن است درخصوص برجام نیز ابهام وجود دارد به مردم بیشتر توضیح داده شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
اگه اصلاح طلب باشید دروغ و تهمت آزاده
0
9