۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۰۶۸۸۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

عمل به آموزه های قرآن لازمه حرکت به سمت رشد و تعالی است

عمل به آموزه های قرآن لازمه حرکت به سمت رشد و تعالی است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تبیین و ترویج معارف دینی و قرآنی تأکید کرد و گفت: عمل به آموزه های قرآن لازمه حرکت به سمت رشد و تعالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در نشست کرسی تلاوت قرآن کریم در دانشگاه لرستان گفت: قرآن به عنوان سند حقانیت و معجزه جاوید دین اسلام شناخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: خداوند در قرآن تجلی پیدا کرده و قدرت خود را در این کتاب آسمانی به مخلوقات نشان داده است.

وی بر ضرورت تبیین و ترویج آموزه های قرآنی در جامعه عنوان کرد: این مهم لازمه رشد اخلاق و فرهنگ و حرکت به سمت ارزش ها است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: در امر علیم و تربیت نباید از قرآن فاصله بگیریم بلکه با تکیه بر آموزه های دینی در تربیت نسلی مؤمن، متعهد و کارآمد باید گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: عمل به قرآن لازمه ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه، مقابله با هجمه ها و آسیب های اجتماعی و خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: عمل به قرآن و تلاش برای نهادینه سازی آموزه های دینی و اسلامی به رشد و پیشرفت جامعه کمک می کند  و لازمه حرکت به سمت تعالی است.

وی بیان داشت: باید نسل امروز با قرآن انس پیدا کنند  و در سایه عمل به آموزه های دینی سبک زندگی اسلامی را پیاده نمایند که این مهم سد راه هجمه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات