۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۷۰۷۱۲۰

برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت خدیجه کبری در نجف اشرف + عکس

برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت خدیجه کبری در نجف اشرف + عکس
مراسم سالروز وفات حضرت خدیجه علیها السلام توسط دفتر نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله در عراق با حضور صدها نفر در مدرسه علمیه امام خمینی ره نجف اشرف برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، در این مراسم که با تلاوت قاری بین‌المللی جناب آقای کریم منصوری آغز گردید، حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در مراسم و عرض تسلیت به محضر حضرت بقية الله العظمی و مراجع عظام و امت اسلامی به ذکر فضایل آن حضرت پرداختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان روایت «يا خديجة! فإن الله عز وجل ليباهي بك كرام ملائكته كل يوم مرارا» به نقل از نبی اکرم صلی الله علیه وآله به شرح روایت شریفه پرداختند و بیان داشتند: خداوند متعال چندین بار در روز به سبب تو به ملائکه مباهات می‌ورزد.

نماینده مقام معظم رهبری دامت برکاته در عراق در ادامه بیان کردند: حضرت خدیجه سلام الله علیها مظهر شجاعت، عفت، کرامت، انسانیت و تقوی بودند.

در پایان این مراسم از خانم کبری جعفریان اولین زائر پیاده مرقد منور دو شهید مقاومت در ایران و عراق که از مشهد الرضا علیه السلام عازم کرمان و سپس عتبات عالیات شده بود تجلیل به عمل آمد.

این زائر یاسوجی مسیر ۲۷۰۰ کیلومتری مشهد تا نجف اشرف را پیاده طی کرده و بعد از ایام ماه مبارک رمضان قصد دارد با ادامه دادن این پیاده روی بعد از زیارت حرم‌های شریف اهل بیت علیهم السلام در عراق، عازم دمشق شده و حرم مطهر حضرت زینب را زیارت کند./۹۸۸

ارسال نظرات