۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۷۰۷۱۲۲
امام جمعه ملبورن استرالیا:

مسلمانان جهان برای نجات فلسطین و علیه اسرائیل یکصدا شوند

مسلمانان جهان برای نجات فلسطین و علیه اسرائیل یکصدا شوند
حجت الاسلام و المسلمین وحیدی خواستار اتحاد مسلمانان در مقابل رژیم غاصب اسرائیل شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا و نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا در گفتگو با اصحاب رسانه و روزنامه نگاران شهر ملبورن این کشور، حملات اخیر صهیونیست ها به فلسطین و یورش به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.

وی با ادای احترام به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) به خاطر فرمان تاریخی ایشان برای برگزاری روز جهانی قدس که برای ملت فلسطین امید بخش است، گفت: مسلمانان جهان درکنار یکدیگر و با یکپارچگی برای فلسطینیان یکصدا شده و جبهه مشترک علیه رژیم نامشروع صهیونیستی تشکیل دهند.

این روحانی استرالیایی خواستار برخورد جدی سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد علیه وحشیگری های اسرائیل شد و اظھار داشت: سران منطقه با سکوت خود در برابر جنایت ھای رژیم فاسد اسرائیل در اعمال جنایتکاران ان شریک اند.

وی با بیان این که انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذار و رھبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، سرنوشت ملت فلسطین را تغییر داد، ابراز داشت: مسلمانان جهان مثل همیشه با لیبک به فرمان امام راحل(ره) در حمایت از ملت فلسطین به خیابان ها بیایند، و یکصدایی خود را علیه اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی، به جهانیان منعکس کنند.

حجت الاسلام و المسلمین وحیدی افزود: اسرائیل و حامیان این رژیم ناپاک عامل ارتکاب جنایات ضدبشری علیه فلسطین و دیگر ملت های منطقه هستند و ما این اقدامات ددمنشانه را به شدت محکوم می کنیم.

امام جمعه ملبورن خطاب به سران مرتجع گفت که آنان باید از قیام مردمی علیه ظلم و اشغالگری ها حمایت کرده، اجازه ندهند نهضت مردمی تحت تاثیر عوامل مخرب و دشمنان اسلام قرار بگیرد./988/ تولیدی

ارسال نظرات