۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۰۷۲۷۷
جنبش «جهاد اسلامی»:

رژیم صهیونیستی به دنبال اجرای طرح‌های تروریستی است

رژیم صهیونیستی به دنبال اجرای طرح‌های تروریستی است
جنبش «جهاد اسلامی» گفت: رژیم صهیونیستی با تعرض مجدد به مسجدالاقصی نشان داد که به دنبال اجرای طرح‌های تروریستی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین امروز یکشنبه در محکومیت تعرض مجدد نظامیان و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی و مسجدالاقصی، بیانیه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: رژیم صهیونیستی اوضاع در «قدس اشغالی» را به سمت و سوی «مواجهه فراگیر سوق می‌دهد. رژیم صهیونیستی با تعرض مجدد به مسجدالاقصی نشان داد که به دنبال اجرای طرح‌های تروریستی است.

جهاد اسلامی ضمن تاکید بر ادامه اعتکاف و نگهبانی در داخل مسجد الاقصی، عنوان کرد: ما هرگز از وظیفه خود در زمینه دفاع از مسجد الاقصی دست نمی‌کشیم و مسئولیت تجاوزات علیه این مکان مقدس در مقابل چشمان جهانیان متوجه رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

گفتنی است، صبح امروز یکشنبه صد‌ها نظامی صهیونیست «مسجدالاقصی» را مورد حمله وحشیانه قرار دادند و پس از آن، شهرک‌نشینان نیز به این مسجد تعرض کردند. نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست پس از یورش به مسجدالاقصی به سمت فلسطینیان حاضر در این مسجد حمله‌ور شدند. به دنبال این یورش وحشیانه درگیری‌هایی میان دو طرف اتفاق افتاد.

آخرین اخبار حاکی از آن است که صهیونیست‌ها از بمب‌های صوتی برای خالی کردن مسجدالاقصی از حضور فلسطینیان، استفاده کرده‌اند. شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با یورش به سمت حاضران در مسجدالاقصی اقدام به ضرب و شتم شدید آن‌ها کرده‌اند./۹۸۸

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
وجود این رژیم منحوس برای کل جهان خطر بزرگی است و همیشه احتمال بدترین جنایت ها از سوی این رژیم تروریستی وجود دارد
0
0