۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۰۷۳۸۰
وزیر اطلاعات در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

دشمن با خفت و خواری از منطقه خارج شد/ تلاش بی وقفه دولت برای حل مشکلات

دشمن با خفت و خواری از منطقه خارج شد/ تلاش بی وقفه دولت برای حل مشکلات
وزیر اطلاعات گفت: دشمن همواره تلاش کرده به این نظام ضربه بزند اما با خفت و ذلت از این منطقه خارج شدند و امیدی برای به ثمر نشستن نقشه های خود ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، مواهب طبیعی، معنوی و مادی برجسته در مازندران را یکی از ویژگی های مهم این استان عنوان کرد و گفت: خداوند تبارک و تعالی نعمتش را در این سرزمین تمام کرده است.

وی با بیان این که این استان شهدای بزرگی را در طول تاریخ اسلام به ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی تقدیم اسلام و نظام کرده است، افزود: این استان در هر عصری علمای بزرگی از ابن شهر آشوب ها، طبری ها تا علامه حسن زاده ها و جوادی ها و دیگر ستارگان درخشان در آسمان علمی خود دارد و همواره این سرزمین ملجأ اهل بیت(ع) و یار و یاور و مروج فرهنگ دینی و شیعی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دولت مردمی با همتی که دارد همه تلاش و وقت خود را برای رفع مشکلات گذاشته است، ادامه داد: این دولت با طرح تحولی که برنامه ریزی کرده در تلاش است در ایجاد رفاه، ارتقای سطح معیشت و ترویج و توسعه اقتصاد مردم برای ملتی که همواره در همه صحنه ها حضور فعالی داشته موفق عمل کند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: همه تلاش دولت این است با توفیقات و تجربیات خوبی که توانست با بسیج هماهنگی در سلامت جامعه و مردم یک قدم موثری بردارد و اثرگذاری خوبی در جامعه داشته باشد، همه وقت و همت خود را به کار گرفته تا در جهت اصلاح وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه نیز قدم بردارد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که فشار حداکثری و تحریم های دشمنان و همچنین شرایطی که به واسطه ناکارآمدی ها و سوء مدیریت ها در داخل داشتیم بر شرایط زندگی و معیشت مردم اثر گذاشته بود، ادامه داد: امیدواریم با همتی که به کار بسته شده و شرایطی که مهیا شده و نشانه های مناسب آن را هم می بینیم بتوان به تدریج در زندگی، جامعه، شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه اثر بگذارد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: حرکت ها و تلاش های مردمی و خدمت به مردم همیشه با لطف و نصرت الهی همراه بوده و بنابر همین اعتقاد، امید اثربخشی وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان این که دشمن در دشمنی کردن و در تلاش خود علیه ایمان، انقلاب و ارزش های مردم سعی وافری دارد، خاطرنشان کرد: آنها همه امکانات دنیا و کشورهای مختلف را بسیج کرده تا بتوانند به هر شکلی شده به مقدسات و ارزش های ما ضربه بزنند و قبح زدایی را در جامعه ایجاد کنند که یکی از بسترهای عمده آن هم شبکه های اجتماعی است که در فضای مجازی می بینیم.

وی در ادامه سخنان با بیان این که برجستگی هایی که در جامعه روحانیت این استان همواره بوده باید بتوانند برای حفظ این ارزش ها با جهاد تبیین، تولید محتوا و فرهنگ سازی در جامعه کمک و مصونیت ایجاد کنند، بیان داشت: در این صورت که در سلامت و گسترش امنیت اجتماعی جامعه تاثیر گذار خواهد بود، اگرچه وظیفه دولتمردان و مسؤولان است که امکانات، توانمندی ها و ظرفیت های موجود را بسیج تا بتوانند تقابل جدی و هوشمندانه ای را ایجاد کنند.

وزیر اطلاعات با بیان این که دشمن همواره تلاش کرده با شرایط مختلفی که از اوایل انقلاب در بحث های تجزیه طلبانه، کودتاها، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تحریم و فشار حداکثری و با حضور خود در منطقه بتوانند به این نظام ضربه بزنند و مردم و نظام را از هم جدا کنند، تصریح کرد: اما به تعبیر خودشان با خفت و ذلت از این منطقه خارج شدند و امیدی برای به ثمر نشستن نقشه های خود ندارند و امروز ما با همین شهادت طلبی ها و همت ها و رشادت ها و حضور و صبر مردم هست که این توفیقات حاصل شده است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات