۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۷۰۷۷۴۶
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم عنوان کرد؛

آمریکای جنایتکار و سعودی خائن، مصداق بارز فرهنگ هوس بنیان

آمریکای جنایتکار و سعودی خائن، مصداق بارز فرهنگ هوس بنیان
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکای جنایتکار و سعودی خائن مصداق بارز فرهنگ هوس بنیان اند و شبکه های مزدوری که به آنان خدمت می کنند جیره خوار این افراد هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در ادامه سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم در حرم حضرت معصومه (س) گفت: یکی از عوامل اقتدار امت اسلام که در آیات جزء بیست و یکم به آن اشاره شده فرهنگ مبتنی بر حکمت است.

وی با اشاره به فرهنگ حکمت بنیان افزود: حکمت معنای استحکام و ثبات را تداعی می کند؛ حکمت به معنای دانش ها و ارزش های با ثبات است، دانش هایی که لایتغیر و در همه دوره ها برای همۀ انسان ها ثابت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری فرهنگ مبتنی بر حکمت را از استحکام بالا برخوردار دانست و ابراز کرد: چنین فرهنگی مایه استحکام ساختارهای کشور می شود و در نتیجه اقتدار فرهنگ اسلام را در برابر فرهنگ مهاجم تضمین می کند.

وی نقطه مقابل فرهنگ حکمت بنیان را فرهنگ مبتنی بر بنیان سست هوا و هوس برشمرد و اظهار کرد: این بنیان هم خودش ثباتی ندارد و هم باعث بی هویت شدن ملت و مایه زوال یک امت خواهد بود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فرهنگ هوس بنیان تصریح کرد: مروجان اینگونه فعالیت های فرهنگی با دامن زدن به لهویات به دنبال گمراه کردن مردم از مسیر بندگی خدا هستند، در آیه 6 سوره لقمان به این افراد اشاره شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم فرهنگ غرب را مصداق فرهنگ هوس بنیان دانست و خاطرنشان کرد: مروج این فرهنگ همان رسانه های مزدوری اند که شبانه روز با دروغ گویی و جنجال آفرینی به دنبال تخریب ارزش های اسلامی و انسانی هستند.

وی ادامه داد: گاهی از کاهی کوهی می سازند، در نقطه مقابل بر جنایات اربابانشان سرپوش می گذارند، در همین روزهای اخیر در مورد چندتکه لباس که معلوم نیست چه مقدار حقیقت دارد، جنجال رسانه ای برپا می کنند اما در مقابل قتل و غارت اربابانشان و دزدی میلیاردها دلار از اموال مسلمین سکوت می کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رسانه های هوس بنیان به دنبال تضعیف جایگاه مادری و نظام خانواده هستند، عنوان کرد: این رسانه ها مصادیق فرهنگ هوس بنیان می باشند، آمریکای جنایتکار و سعودی خائن مصداق بارز این بخش اند و شبکه های مزدوری که به آنان خدمت می کنند جیره و مواجب بگیر این دسته از افراد هستند.

وی با اشاره به اینکه صاحبان هوس بنیان به تمسخر ارزش های دینی می پردازند، تصریح کرد: صاحبان این بنیان سست نماز و روزه را به سخره می گیرند و برای راحتی به شما می گویند پدر و مادر پیر خود را در گوشه ای از خانه سالمندان رها کنید.

ارسال نظرات