۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۷۰۷۸۰۲

دیدار آیت الله علم الهدی با خانواده شهید حجت الاسلام اصلانی

دیدار آیت الله علم الهدی با خانواده شهید حجت الاسلام اصلانی
آیت الله علم الهدی با حضور در منزل شهید حجت الاسلام اصلانی، گفت: برادر شهیدمان از پرتلاش‌ترین و مخلص‌ترین روحانیون جهادی بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، شامگاه شنبه سوم اردیبهشت ماه در دیدار با خانواده شهید محمد اصلانی، روحانی شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا در اجر مجاهدت شهدا شریک هستند، گفت: شهادتی با این کیفیت روزی خاص شهید اصلانی بود و خداوند متعال برای این روحانی مجاهد مقدر کرده بود تا در اوج مظلومیت و در پیشگاه امام معصوم(ع) به نحوی به شهادت برسد که روزه‌دار بود و شبیه‌ترین حالت به شهدای کربلا را داشت.

وی ادامه داد: پس از اینکه ستاد ساماندهی حاشیه شهر، مناطق پیرامونی مشهدالرضا(ع) را به هشت پهنه تقسیم کرد، در رأس هرکدام یک روحانی فاضل، تحصیل‌کرده و مجاهد معین کرد تا به‌صورت شبانه‌روزی عهده‌دار گشایش امور مردم و رفع مشکلات و کاستی‌ها باشند که میان این جمع، برادر شهیدمان حجت الاسلام اصلانی از جمله پرتلاش‌ترین و مخلص‌ترین روحانیون جهادی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی، فعالیت‌های شهید اصلانی در بخش‌های مختلف جهادی و خصوصاً ستاد محرومیت‌زدایی را حائز نتایج چشمگیر و برکات ارزنده دانست و گفت: البته همت و فعالیت مجدانه این روحانی مجاهد به خاطر حضور همسری فداکار و مؤمن در خانه بود ولذا بدون شک، همسر و خانواده شهید نیز در اجر ایشان شریک هستند.

در حاشیه این دیدار مقرر شد قطعه زمینی واقع در بلوار صبا 25 که در مجاورت مسجد صاحب‌الزمان (عج) قار دارد و شهید اصلانی تلاش‌های بسیار برای الحاق آن به مسجد داشت، بنا به درخواست خانواده این شهید والامقام و با توصیه آیت‌الله علم‌الهدی به مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، به حوزه زیرساختی و فرهنگی مسجد اضافه شود.

ارسال نظرات