۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۰۸۰۹۲

نشست بررسی مسائل فرهنگی شهرستان شادگان برگزار شد

نشست بررسی مسائل فرهنگی شهرستان شادگان برگزار شد
نشست بررسی مسائل فرهنگی و هم اندیشی ارتقای سطح همکاری دستگاه های فرهنگی در شهرستان شادگان با حضور مسؤولان خوزستانی و با هدف حل مشکلات فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست بررسی مسائل فرهنگی و هم اندیشی ارتقای سطح همکاری دستگاه های فرهنگی در شهرستان شادگان، روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام منصوری، امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان به ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی در میان اقشار گوناگون شهرستان پرداخت و به تشریح آسیب ها و راهکارها پرداخت.

در ادامه نیز هر کدام از مدیران دستگاه ها و نهادهای مختلف خوزستان و شهرستان شادگان نیز پیرامون چالش ها، راهکارهای خود را بیان و درخصوص نقاط مثبت به اهمیت تقویت آنها اشاره کردند.

این نشست با حضور آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، مدیر حوزه علمیه خوزستان، معاون استاندار خوزستان، مدیران کل صدا و سیما، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و سرپرست آموزش و پرورش استان، جانشین نیروی انتظامی خوزستان برگزار شد.

همچنین در این نشست حجت‌الاسلام دبیری فرد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام سلطانی فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا در خوزستان و دیگر مدیران نهادهای فرهنگی و اجتماعی خوزستان و شهرستان شادگان نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را مطرح کردند./9454

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات