۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۰۸۱۸۲
امام جمعه ازنا:

حمایت از کارگران رونق و رشد تولید و اقتصاد کشور را به همراه دارد

حمایت از کارگران رونق و رشد تولید و اقتصاد کشور را به همراه دارد
لرستان- حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت حمایت و رسیدگی به مشکلات کارگران از سوی مسئولان تأکید کرد و گفت: حمایت از کارگران رونق و رشد تولید و اقتصاد کشور را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز به مناسبت هفته کارگر، با حضور در کارخانه فروآلیاژ ایران و دیدار با کارگاران این کارخانه گفت: در دین اسلام کار و تولید در حیات دنیوی و اخروی مهم است.

امام جمعه ازنا افزود: بر اساس آموزه‌های دینی کسی که کار و تلاش می‌کند مثل بنده‌ای است که در راه خدا جهاد می‌کند.

امام جمعه ازنا کارگران را حامی و پشتیبان همیشگی انقلاب دانست و بیان کرد: در زمان پیروزی انقلاب هر جا قیام و تجمعی در حمایت از امام و آرمان‌های ایشان بود کارگران حضور فعالی داشتند.

وی ادامه داد: به نوعی کارگران بانیان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و امروز نقش کارگران در عرصه تولید و به چرخ درآوردن چرخ اقتصاد کشور نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام سپهوند با تأکید بر اینکه مشکلات کارگران باید بررسی و از سوی مسؤولان برطرف شود، گفت: نجابت و صبوری کارگران کشور در مقابل مشکلات را باید مسئولین قدر بدانند.

وی به نقش کارگران در عرصه تولید اشاره کرد و عنوان داشت: بیان کرد: حمایت از قشر کارگر در رونق و رشد تولید و اقتصاد کشور نقش مؤثری دارد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات