۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۷۰۸۲۶۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

هیچکس از تهاجم فرهنگی در امان نیست/ اعتقادات دینی فرزندان خود را تقویت کنید

هیچکس از تهاجم فرهنگی در امان نیست/ اعتقادات دینی فرزندان خود را تقویت کنید
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه هیچکس از تهاجم فرهنگی دشمن در امان نیست، گفت: خانواده ها تلاش کنند اعتقادات دینی فرزندان خود را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی و یادواره استانی شهدای طلاب و روحانی منطقه کاشان به نقش مهم رسانه در اطلاع رسانی و تأثیرگزاری آن اشاره کرد و گفت: دشمن در بخش رسانه و اطلاع رسانی خیلی جلوتر ما است.

وی افزود: جبهه باطل دربرخی کشور‌های بیگانه رسانه‌های دشمن شبانه روز و بدون وقفه فعالیت دارند و در حال بمباران اطلاعاتی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی برلزوم تقویت مبانی دینی تأکید کرد و گفت: به هر میزان که در زمینه اعتقادات، احکام و اخلاق تلاش شود بازهم کم است و نیاز است تا تلاش بیشتری شود.

به گفته وی هرزمان که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و در جبهه‌های نبرد حق برعلیه باطل با نماز شب‌های خود ارتباط معنوی بیشتری برقرار کردند، موفقیت رزمندگان اسلام درعملیات پیش رو بیشتر بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: باید تلاش شود تا فضای همدلی و همکاری و معنوی که در دوران دفاع مقدس برکشور حاکم بود امروز آن فضای معنوی را بار دیگر در جامعه احیاء کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امروز هیچکس از تهاجم فرهنگی دشمن در امان نیست، اظهار داشت: خانواده‌ها برای تقویت مبانی دینی و اعتقادی فرزندان خود تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به برخی اختلافات بین مجموعه‌های فرهنگی مساجد، گفت: تعیین مسؤولیت‌ها و شرح وظایف هر یک از آن‌ها مهمترین شیوه و تدبیربرای جلوگیری ازاختلافات مجموعه‌های فرهنگی مساجد است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات