۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۰۸۰۳۶
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

لزوم فرهنگ سازی ترویج زکات در مراکز صنعتی

لزوم فرهنگ سازی ترویج زکات در مراکز صنعتی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم فرهنگ سازی ترویج زکات در مراکز صنعتی تأکید کرد و گفت: اخذ زکات در بخش صنعت نیاز به اطلاع رسانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای زکات شهرستان کاشان، گفت: جمع آوری زکات برای کمک به محرومین جامعه نیازمند فرهنگ سازی است.

وی بر اهمیت فرهنگ سازی ترویج زکات در مراکز صنعتی تأکید کرد و افزود: اخذ زکات در بخش صنعت نیاز به استفاده از رسانه و تبلیغ و اطلاع رسانی دارد.

وی نقش رسانه در ترویج زکات را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: یک کلیپ یک دقیقه‌ای کمیته امداد برای اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان دررسانه ملی تأثیر فراوانی در جامعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه تأثیرگذاری که دیدن دارد شنیدن ندارد، بر فرهنگ سازی ترویج زکات در جامعه تأکید کرد و گفت: ترویج زکات در جامعه سبب محرومیت زدایی از جامعه خواهد شد.

وی همچنین به لزوم ساماندهی نیازمندان جامعه برای دریافت کمک‌های معیشتی اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت ساماندهی نیازمندان توزیع کمک به محرومین و نیازمندان عدالت محورخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به جمع آوری کمک‌های قلیل مداوم برای کمک به محرومین و نیازمندان جامعه اشاره کرد و افزود: کمک‌های اندک، اما مستمر و مداوم تبدیل به کمک‌های چشمگیری برای کمک به محرومین جامعه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه کمک اندک ماهیانه درتوان همه اقشار جامعه است، گفت: کمک اندک مداوم ماهیانه می‌تواند تبدیل به رقم‌های قابل توجهی برای کمک به نیازمندان باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات