۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۰۷۵۳۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسئولان نسبت به احیای سنت های اصیل اسلام در جامعه اهتمام داشته باشند

مسئولان نسبت به احیای سنت های اصیل اسلام در جامعه اهتمام داشته باشند
اصفهان – نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: اگر کارگزاران نظام از احیای سنت های اصیل اسلام کوتاه بیایند، بدون شک دشمن سنت های دروغین را در میان مردم رواج خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان با تسلیت ایام لیالی قدرو شهادت امیرمومنان(ع)، گفت: نماز یکی از مباحث اصلی و مهم قرآن و عترت است.

وی نخستین گام برای اصلاح را اصلاح نماز دانست و افزود: اگر به دنبال اصلاح خود، خانواده و جامعه هستیم، باید نماز خود را اصلاح کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم اقامه نماز با کیفیت اشاره کرد وابرازداشت: نماز مومن باید همراه با خشوع باشد تا نماز او نماز با کیفیت باشد.

وی به راهکار‌های ده گانه اقامه نماز با کیفیت اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع) می‌فرماید، اگر برای اقامه هر نماز خود یکی از دوازده امام را ناظر بر اقامه نماز خود بدانید همه حواس انسان فقط متوجه نمازخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به اعمال مستحب شب‌های قدر ازجمله غسل شب قدر اشاره کرد و بیان داشت: غسل شب قدر از نیم ساعت به مغرب تا پایان شب است و یکی از مستحبات موکد است.

وی به لزوم زیارت مخصوص امام حسین(ع) در شب‌های قدر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نسبت به زیارت امام حسین(ع) به عنوان یکی از مستحبات موکد سهل انگاری شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: اگر کارگزاران نظام از احیای سنت های اصیل اسلام کوتاه بیایند، بدون شک دشمن سنت های دروغین و غربی را در میان مردم رواج خواهد داد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات