۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۰۸۲۹۹
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

پایان حیات رژیم صهیونیستی نزدیک است

پایان حیات رژیم صهیونیستی نزدیک است
اصفهان ـ سردار جوانی با اشاره به روند افول رژیم صهیونیستی گفت :سران این رژیم معترف به نزدیک بودن نابودی آن حتی قبل از موعد وعده ۲۵ ساله نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در راهپیمایی روز قدس اصفهان، با اشاره به روند رو به افول و نزدیک شدن اسرائیل به نابودی، گفت: به اعتراف مقامات سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی این رژیم در حال نزدیک شدن به نقطه پایان است.

وی در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی و فرسایش قدرت است و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و نظامی آنها بسیار ضعیف و ناتوان هستند و حتی در شناسایی و مقابله با مبارزان فلسطینی هم ناتوان هستند. امروز مقامات اسرائیلی معترف هستند که این رژیم امکان بقا ندارد.

سردار جوانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای تسلط بر جهان اسلام و بخش‌های کلیدی و مهم جهان اسلام تشکیل شده است، اظهار کرد: ایده نیل تا فرات از علل شکل گیری رژیم جعلی صهیونیستی است و برای دستیابی به اهداف خود اقدام به سرکوبی و جنایت کرد اما شرایط به نحوی رقم خورده است که برخی مقامات این رژیم می‌گویند حتی زودتر از 25 سال آینده شاهد سرنگونی اسرائیل خواهیم بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همانطور که صهیونیست‌ها از مناطق اشغالی جنوب لبنان فرار کردند و شاهد فرار ذلیلانه آمریکا از کشورهای منطقه نظیر افغانستان بودیم در آینده نزدیک صهیونیست‌ها از فلسطین هم پا به فرار خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است رهبران و سران رژیم صهیونیستی پیش از اینکه مجبور باشند در دریا شنا کرده و فرار کنند واقع بینانه عمل کرده و چمدان های خود را ببندند و مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی فلسطین را آغار کنند و پیش از اینکه برایشان دیر بشود به همان نقطه ای که آمدند بازگردند.

سردار جوانی با اشاره به دشمنی رژیم صهیونیستی با کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان، تصریح کرد: ما بزودی آزادی مسجد الاقصی را جشن خواهیم گرفت. کشورهای مرتجع منطقه که به دستور آمریکا در حال تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و از آنها دفاع می‌کنند باید بدانند که آمریکا در حال افول است و صهیونیست‌ها نیز به پایان نزدیک هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجهیز گروه‌های مقاومت فلسطینی به سلاح‌هایی نظیر موشک و پهپاد اشاره کرد و گفت: سنگ‌هایی که در دست مبارزان و ملت مظلوم فلسطین بود با تدابیر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب تبدیل به موشک نقطه زن و پهپادهایی شده است که امکان عملیات در هر بخشی از مناطق اشغالی فلسطین را فراهم کرده و امنیت رژیم صهیونیستی را در خطر انداخته است.

وی به شکست رژیم صهیونیستی و ارتش مدعی شکست ناپذیری این رژیم در جنگ 33 روزه از حزب الله لبنان اشاره کرد و افزود: حزب الله لبنان با خلوص نیت برای آزادی قبله مسلمانان و نابودی ظالمان غاصب جنگید و نصرت الهی شامل آنها شد، در ادامه هم در جنگ 22 روزه و دیگر جنگ‌ها شاهد بودیم رژیم صهیونیستی در مقابل غزه مقاوم و قهرمان شکست خورد.

سردار جوانی تصریح کرد: در رمضان گذشته در نبرد مشهور به سیف القدس آبرو و حیثیت رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین آن از بین رفت و ثابت شد که این رژیم با همه ادعاهایش توان مقابله با موشک‌ها و راکت‌های گروه‌های مقاومت را نداشته و ذره ای امنیت برای صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی وجود نخواهد داشت./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات