۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۸۰۷۵۵
آیت الله طباطبایی نژاد در تجمع طلاب اصفهان مطرح کرد؛

رژیم صهیونیستی بازیچه آمریکا /آمریکا پشت پرده حوادث تروریستی افغانستان

رژیم صهیونیستی بازیچه آمریکا /آمریکا پشت پرده حوادث تروریستی افغانستان
اصفهان - نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت:صهیونیست‌ها ناتوان از مقابله با جبهه مقاومت هستند و طرح نیل تا فرات آنها تبدیل به رؤیا شده و امروز دنبال سوراخ موش می‌گردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، ظهر امروز در تجمع طلاب حوزه علمیه اصفهان در حمایت از مردم فلسطین، با بیان اینکه هرکجا خبر از حوادث تروریستی و کشتار مردم است دست استکبار جهانی و شیطان بزرگ دیده می‌شود، گفت: در کشور افغانستان در منطقه شیعه نشین دانش آموزان مدرسه‌ای دخترانه از سوی تروریست‌ها به خاک و خون کشیده شدند و دستهای استکبار جهانی در این حادثه دیده می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از مسلمانان در زمان جنگ با کفار حربی، خاطرنشان کرد: مسجدالاقصی برای ما مقدس است، نخستین قبله مسلمانان و محل معراج رفتن پیامبر اکرم(ص) و جدای از آن شاهد هستیم مردم مسلمان فلسطین مورد حمله وحشیانه و اشغالگری صهیونیست‌ها واقع شده‌اند، بنابر دستورات شرع و قرآن کریم لازم است ما از فلسطین و مردم مظلوم آن در مقابل کفار حمایت کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه صهیونیست‌ها قومی احمق و بازیچه دست آمریکایی‌ها هستند، اظهار کرد: یهود همواره فریب می‌خورده‌اند، از زمان حضرت موسی و ماجرای گوساله سامری گرفته تا زمان اشغال فلسطین که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا آنها را فریب داد تا پایگاه نظامی آمریکا در منطقه ما و خریدار تسلیحات آمریکا باشند و بجای زندگی در کشور و شهر و دیار خود همگی به فلسطین اشغالی آمده و آرامش و زندگی خود را با مشکلات بسیار مواجه کرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به شکل گیری رژیم صهیونیستی با توطئه انگلیس به بهانه جبران هلوکاست، تصریح کرد: یهودی‌ها و انگلیسی‌ها هلوکاست را بهانه کردند برای حضور یهود در فلسطین و اشغال این کشور و این در حالی است که در غرب کسی حق ندارد راجع به هلوکاست و بررسی وقوع آن صحبت بکند، یهودی ها در فلسطین کم کم زمین‌های بیشتری خریدند و به فکر ایجاد یک پایگاه نظامی در منطقه افتادند و در نهایت حکومت یهود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: غرب به ویژه آمریکا از یهودی‌های اشغالگر فلسطین حمایت کردند تا مترسکی برای ترساندن کشورهای اسلامی در منطقه ایجاد کنند، اگر کشورهای مرتجع منطقه و حاکمان ترسوی این کشورهای اسلامی دست از ترس و حمایت از رژیم صهیونیستی بردارند این رژیم نابود خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه صهیونیست‌ها نقشه نیل تا فرات را در سر داشتند و می‌خواستند تمام منطقه را تصرف کنند، اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی هرزمان که فلسطینی‌ها به تجاوزات و اشغالگری صهیونیست‌ها اعتراض می‌کردند آمریکا به بهانه صلح طلبی مداخله و مانع اعتراضات فلسطینی‌ها می‌شد، امروز اما شرایط تفاوت کرده و مردم فلسطین در حال مقاومت هستند و نیل تا فرات برای صهیونیست‌ها رؤیا شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد به حماقت و ساده لوحی یهودیان و فریب خوردن آنها از آمریکا اشاره کرد و گفت: برخلاف آنچه برخی خیال می‌کنند یهودیان آدمهای زیرکی هستند اما شاهد هستیم که فریب آمریکایی‌ها را خورده و آمریکا در حال استفاده از ثروت آنها و سوء استفاده از یهودیان برای دستیابی آمریکا به اهدافش در منطقه است.

وی به تشریح افکار نژادپرستانه یهودیان در رژیم صهیونیستی پرداخت و تصریح کرد: اینکه امام خمینی فرمودند رژیم صهیونیستی مانند سرطان است حرف دقیقی است، چرا که این رژیم مانند سرطان در منطقه در حال توسعه و گسترش بود و مقاومت و انقلاب اسلامی مانع گسترش این سرطان در کشورهای اسلامی شد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان به ناکارآمدی گنبد آهنین اسرائیل در مقابل موشک‌ها و راکت‌های جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: گنبد آهنین آنها پوشالی است و شاهد هستیم که صهیونیست‌ها برای در امان ماندن از حملات جبهه مقاومت همواره دنبال سوراخ موش هستند و در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی پناهگاه‌های زیرزمینی ساخته‌اند و ناتوان در مبارزه با جبهه مقاومت بوده و هنوز خاطرات شکست در جنگ با غزه و حزب الله را به یاد دارند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات