۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۰۸۳۵۵
روحانی برجسته پاکستان:

قدس به زودی از دستان رژیم غاصب صهیونیسم آزاد خواهد شد

قدس به زودی از دستان رژیم غاصب صهیونیسم آزاد خواهد شد
حجت الاسلام والملسمین نقوی روز جهانی قدس را روز همبستگی با قبله اول مسلمانان و مردم فلسطین دانست و گفت: قدس به زودی از دستان رژیم غاصب صهیونیسم و آمریکا آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والملسمین سید حسن ظفر نقوی روحانی برجسته و فعال اجتماعی پاکستان، در مراسمی که در خانه العارف شهر کراچی پاکستان برگزار شد، ابراز داشت: قدس پاره تن جهان اسلام است و به زودی از دستان رژیم غاصب صهیونیسم و آمریکا آزاد خواهد شد.

وی با بیان این که روز جهانی قدس، روز همبستگی با قبله اول مسلمانان، مردم بی دفاع فلسطین و روز اعلام تنفر و انزجار از قدرت های استکباری جهان است، تصریح کرد: آن زمان دور نیست که ملت مسلمان بیت المقدس را از دست آمریکا، اسرائیل و دیگر حمایت کنندگان استکباری آزاد کنند.

این روحانی بزرگ پاکستان با تاکید بر این که هرساله برگزاری با شکوه روز جهانی قدس، نشان از این دارد که مسلمانان جهان تحت هیچ شرایطی قبله اول و فلسطین را رها نخواهند کرد، اظهار داشت: امروز استکبار جهانی توسط گماشته ها و عوامل خود، تمام جهان اسلام را در دام توطئه های خود گرفتار کرده است اما ملت های مسلمان جهان بیدار شده اند و توطئه های آنان را ناکام خواهند ساخت.

وی با اشاره به این که نقاب از چهره های دشمنان جهان اسلام کنار رفته است و مسلمانان آنان را به خوبی شناخته اند، بیان داشت: دیگر آن روز دور نیست که مسلمانان سراسر جهان برای آزاد سازی بیت المقدس از دست آمریکا و اسرائیل، وارد عمل شوند.

حجت الاسلام والملسمین نقوی در آخر افزود: روز جهانی قدس، روز اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، آزاد سازی قبله اول مسلمانان جهان و اعلام نفرت و انزجار از استعمار و استکبار جهانی است./988/

ارسال نظرات