۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۷۰۸۴۲۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

طرح کمک های مؤمنانه با عنایت رهبری در کشور گسترش یافت

طرح کمک های مؤمنانه با عنایت رهبری در کشور گسترش یافت
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به پیشگامی مردم در حرکت های خیرخواهانه گفت: این روحیه نوع دوستی مردم ما ریشه در تربیت دینی این ملت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم آزادی زندانیان غیر عمد که در مصلی امام خمینی(ره) مرکز استان برگزار شد، کمک خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را اقدامی قابل تقدیر و شایسته توصیف کرد و گفت: باید این گونه تلاش های خیرخواهانه در کشور بیشتر توسعه پیدا کند.

وی با بیان این که چنین اقدامات خیرخواهانه ای در دوران پسا کرونا که مشکلات بسیار اقتصادی را برای اقشار محروم و مستضعف به وجود آورده بسیار ارزشمند است، افزود: آزادی یک زندانی و بازگشت آنها به کانون گرم خانواده آثار فرهنگی و اجتماعی بسیار را با خود به همراه دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مردم ما در کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان همواره پیشگام بودند، ادامه داد: در شیوع ویروس کرونا مردم با حضور در میدان توانستند بسیاری از نیازهای قشر محروم جامعه را تأمین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که طرح کمک مؤمنانه را مرهون تدابیر مقام معظم رهبری هستیم، خاطرنشان کرد: ایشان با صدور آغاز این طرح در کشور، زمینه ای برای حضور گسترده اقشار و نهادهای مختلف برای کمک به نیازمندان و محرومان کشور فراهم کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که از ابتدای شیوع ویروس کرونا اگر مردم و نهادها به میدان نمی آمدند دولت نمی توانست به تنهایی خدماتی را به اقشار محروم جامعه ارائه دهد، تصریح کرد: اما پس از صدور فرمان رهبری، موجی از کمک های مؤمنانه در کشور آغاز شد.

امام جمعه ساری با بیان این که خداوند از انسانی که رحم و رحمت داشته و بخشنده باشد راضی است، خاطرنشان کرد: باید تا جایی که می توانیم در جهت دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که ملت ایران همواره در حوادث و حرکت های این چنینی پیشگام بوده اند، تصریح کرد: این روحیه نوع دوستی مردم ما ریشه در تربیت دینی این ملت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری نیز در طول این سال ها همواره پشتیبان چنین حرکت های خیرخواهانه ای در کشور بودند، بیان داشت: خوشبختانه با دستور و عنایت ویژه ایشان طرح کمک های مؤمنانه با گستردگی خاصی در کشور اجرایی شود.

وی با اشاره به این که باید آلام و مشکلات مردم در وضعیت نامناسب اقتصادی را با اقدامات خیرخواهانه به حداقل برسانیم، ادامه داد: این ایام فرصت ارزشمندی برای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه است و باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات