۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۰۸۲۹۴
امام جمعه ساری:

موازنه قدرت در سرزمین های اشغالی به نفع فلسطین در حال تغییر است

موازنه قدرت در سرزمین های اشغالی به نفع فلسطین در حال تغییر است
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به قدرت امروز گروه های فلسطینی گفت: امروز فلسطینی ها با موشک هایی که در اختیار دارند به تهدیدی جدی برای رژی صهیونیستی تبدیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، گفت: افرادی باید در کرسی معلمی قرار گیرند که نسبت به اعتقادات و ارزش های دینی و انقلابی بی توجه نباشد.

وی همچنین به نهم اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و با بیان این که دو آفت نزاع های داخلی و همچنین فساد به شدت این نهاد مردمی را تهدید می کند، افزود: شوراهای اسلامس شهر و روستا باید مراقب باشند که گرفتار این دو آفت خطرناک نشوند و اگر نیت خود را خالص کنند دچار این آفت ها نخواهند شد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به اتفاق ناگوار هفته گذشته کشته شدن یک قلاده پلنگ در شهر قائمشهر اشاره کرد و گفت: متأسفانه محیط زیست مازندران به دلیل نداشتن تجهیزات لازم مجبور شد این حیوان را به هلاکت برساند و همچنین به دلیل نبود تجهیزات لازم اطفای حریق در میانکاله و جنگل های هیرکانی، در سال خسارت های زیادی به این زیست بوم ارزشمند وارد می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز روز قدس، خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان بار دیگر نشان دادند حامی آرمان های مقدس فلسطین هستند.

وی با بیان این که حمایت از مستضعفین و هلاکت مستکبرین دو راهبرد مهم خداوند متعال در مسأله قدس است، تصریح کرد: این سنت خداوند متعال تغییر ناپذیر است و به زودی شاهد هلاکت مستکبرین عالم خواهیم بود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که کاخ نشینی خوی کاخ نشینی می آورد، افزود: آن چیزی که ما باید از آن بترسیم خوی فرعونی است و نباید در جامعه ما رواج پیدا کند که متأسفانه برخی مسؤولان و مدیران ما دارای خوی مستکبری شدند و گرفتن حقوق های نجومی را حق خود می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که این مدیران ناکارآمدی ها را نمی بیند و کمترین بازدهی با بیشترین هزینه را دارند، تصریح کرد: همه مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی تنها باید در خدمت به دین، انقلاب و مردم باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که صلح و سازش با رژیم غاصب صهیونیستی بی فایده است، خاطرنشان کرد: امروز بعد از سی سال از توافق اسلو فلسطینیان بیدار شدند و اکثر آنها خواهان راهکار مقابله مسلحانه با رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز فلسطینی ها با موشک هایی که در اختیار دارند به تهدیدی جدی برای رژیم غاصب صهیونیستی تبدیل شدند، افزود: امروز نیروهای فلسطینی به مراتب قوی تر از گذشته هستند و رژیم صهیونیستی نیز ضعیف تر از هر زمان دیگری است.

وی با بیان این که امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اجازه نداند مسأله فلسطین در حاشیه قرار گیرد، گفت: مردم ما نیز با حضور در راهپیمایی باشکوه به فلسطین عزیز و دنیا اعلام کردند هیچ وقت پشت آنها را خالی نخواهند کرد و از آنها تا آخرین لحظات حمایت خواهند کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات