۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۰۸۴۴۹
امام جمعه الیگودرز:

تبیین آموزه‌های اسلام و تشیع از ویژگی‌های فعالیت‌های فکری شهید مطهری بود

تبیین آموزه‌های اسلام و تشیع از ویژگی‌های فعالیت‌های فکری شهید مطهری بود
لرستان- حجت الاسلام سرلک به مبارزات فکری شهید مطهری اشاره کرد و گفت: تبیین آموزه‌های اسلام و تشیع، از ویژگی‌های فعالیت‌های فکری ایشان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، به مناسبت سالروز شهادت مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ضمن تبریک به مجموعه نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز گفت: مبارزات فکری مطهری در مقابله با جریانات فکری مارکسیستی در ایران نقش قابل توجهی در رویگردانی جوانان از این تفکرات داشت، روزآمدسازی و تبیین آموزه‌های اسلام و تشیع، از ویژگی‌های فعالیت‌های فکری مطهری بود.

امام جمعه الیگودرز افزود: شهیدمطهری، آموزه‌های اسلامی را که قبلاً در قالب بیاناتی پیچیده ارائه می‌شد، به سبک ویژه خود، به صورت آسان و با زبان روز در اختیار مخاطبان قرار می‌داد.

حجت الاسلام سرلک یادآور شد: کتاب‌های او در موضوعات مختلف دینی بارها به زبان‌های مختلف منتشر شده است.

وی عنوان کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیانگر ضرورت تجلی و تبلور دائمی تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی(ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی ها، ضلالت و انحرافات فکری و اعتقادی در این نهاد ولایتمدار است.

امام جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه و بسیج می‌تواند انسان‌هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات