۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۰۸۶۴۸
امام جمعه کوهدشت:

توجه به تعلیم و تربیت لازمه تربیت نسلی انقلابی است

توجه به تعلیم و تربیت لازمه تربیت نسلی انقلابی است
لرستان- حجت الاسلام طهماسبی با تأکید بر اینکه در کنار امر تحصیل نباید از مسأله تربیتی غافل شد، گفت: توجه به تعلیم و تربیت لازمه تربیت نسلی انقلابی است.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با گرامیداشت روز معلم و هفته عیدتی سیاسی سپاه بیان داشت: آموزش و پرورش و سپاه پاسداران دو رکن اساسی در کشور هستند.

امام جمعه کوهدشت به رسالت خطیر معلمان در عرصه تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: معلمان چراغ هدایت و بهترین الگوی عملی برای دانش آموزان هستند.

وی عنوان کرد: تربیت صحیح دانش آموزان در ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه مؤثر بوده و سد راه هجمه های فرهنگی دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام طهماسبی بیان کرد: با تربیت نسلی انقلابی باید جلوی توطئه های فرهنگی دشمنان گرفته شود و از ورود آسیب هایی که نسل امروز جامعه را تهدید می کند، جلوگیری کرد.

وی بر ضرورت توجه به مسائل اخلاقی در کنار آموزش تأکید کرد و بیان داشت: راه مقابله با این هجمه ها بصیرت افزایی بین نسل نو و تربیت دینی و انقلابی است.

حجت الاسلام طهماسبی به سخنان امام راحل اشاره و عنوان کرد: اگر سپاه نبود کشور هم نبود، این دو ارگان از اجزاء و بدنه  این ساختمان انقلاب شکوهمند هستند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات