۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۷۰۸۷۹۹

بارندگی در روزهای آتی در کشور

بارندگی در روزهای آتی در کشور
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان تهران طی فردا و پس فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری است و در بعضی ساعات نیز وزش باد شدید، رگبار باران و رعد و برق در این استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، بر اساس بررسی داه‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده، آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و با نفوذ متناوب زبانه‌های سامانه بارشی، در بعضی ساعات نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب و رگبار باران و رعد و برق در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

همچنین بیشتر بارش‌ها در نیمه شمالی و ارتفاعات مورد انتظار است و طی این مدت گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان تهران پیش بینی می‌شود و خیزش گرد و خاک محلی و نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

برای روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه نیز آسمانی صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آسمان تهران فردا (۱۷ اردیبهشت ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات