۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۰۸۸۵۰
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان مطرح کرد؛

اهمیت و لزوم تکریم خانواده های شهدا و جامعه ایثارگری

اهمیت و لزوم تکریم خانواده های شهدا و جامعه ایثارگری
لرستان- ستاری بر ضرورت تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: تکریم خانواده شهدا، تکریم نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بهرام ستاری، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه امروز است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را از شهدا گرفته است، افزود: موفقیت ها در عرصه های مختلف و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است.

وی از شهدا به عنوان چراغ راه هدایت یاد کرد و گفت: شهدا امروز چشم و چراغ ما هستند و آیندگان به دلیل تاسی به این شهدا و خانواده شهدا می‌توانند راه روشنی را داشته باشند.

ستاری بر ضرورت تکریم از شهدا و خادمین شهدا تأکید کرد و گفت: گنجینه شهدا که برگرفته از آثار شهدا، خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری ما است.

وی اظهار کرد: این گنجینه بسیار قوی و غنی است و می‌تواند چراغ راهی برای همه باشد و ما باید این گنجینه قوی را که انتشار آثار شهدا و فرهنگ شهدا است را پاس بداریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: اگر این مهم در جامعه نهادینه شود، هیچ نقطه ابهام تاریخی در جامعه نخواهیم داشت.

ستاری با تأکید بر ضرورت تکریم خانواده شهدا تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا، تکریم نظام جمهوری اسلامی است و توجه به جامعه ایثارگری، توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وی در ادامه به وجود ش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان و ۱۶ هزار ایثارگر و آزاده استان لرستان اشاره کرد و گفت: امروز نباید شاهد بیکاری هفت هزار فرزند جامعه ایثارگری باشیم.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات محمود زرین جویی، قدردانی و حجت الاسلام هبت الله هاشمی، به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان معرفی شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات