۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۰۸۷۶۶
حجت الاسلام ادیانی:

تداوم راه شهیدان، خنثی کننده فتنه های دشمنان است

تداوم راه شهیدان، خنثی کننده فتنه های دشمنان است
مازندران - حجت الاسلام ادیانی گفت: راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم موجب شد تا فتنه‌های بزرگ و کوچک دشمنان خنثی شده و پرچم حق در مقابل باطل برافراشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی»، رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در یادواره شهدای اردیبهشت مقاومت یادبود شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در مصلای امام خمینی(ره) نکا گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم ما با عمل به وظیفه ای که برعهده داشتند در برابر دشمن ایستادند تا یک وجب از خاک این کشور به دست دشمنان نیفتد.

وی افزود: راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ما موجب شد تا فتنه‌های بزرگ و کوچک دشمنان خنشی شده و پرچم حق در مقابل باطل برافراشته شود.

حجت الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: شهدای ما بزرگترین وظیفه خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران می دانستند و به همین دلیل در برابر همه تهدیدات دشمنان جانانه ایستادند و دشمن را زمین گیر و مجبور به عقب نشینی کردند.

وی با بیان این که ما در برابر کل دنیا و جهان ایستادیم و خود را به جهان ثابت و انقلاب مان را به دنیا صادر کردیم، تصریح کرد: ملت ما با تقدیم این شهدا به اهداف بلند خود رسیده است؛ چرا که برای آرمان‌ها و ارزش‌های خود و رسیدن به تمدن نوین اسلامی، جوانان خود را تقدیم کرده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور افزود: جهاد در برابر دشمن مهم است و شهدا و رزمندگان با روحیه جهادی و نترس در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و همه توطئه ها را خنثی و نابود کردند.

حجت الاسلام ادیانی با بیان این که همه ما در برابر این جوانان و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم مسؤول هستیم، تصریح کرد: امروز مهم ترین وظیفه ما ادامه همان راه و مسیر این شهدای گرانقدر است.

وی با اشاره به این که ما مدیون رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا هستیم، افزود: امنیت کشور ما به واسطه خون شهدایی است که از جان خود گذشتند و فرهنگ شهید و شهادت، تهدیدات دشمن را نقش برآب کرد.

حجت الاسلام ادیانی بیان داشت: شهدای ما با ولایتمداری و شناخت درست انقلاب و ارزش های اسلام و انقلاب در این مسیر گام نهادند و موجب قدرت انقلاب ما شدند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور افزود: اسلام ناب از دل همین جوانان و شهدای ما جوشش گرفته و موجب تربیت جوانان و شهدایی از جنس مدافع حرم شده است و موجب شد تا خانواده ها دل و جان از فرزندان خود چشم بپوشند تا اسلام باقی و زنده و پابرجا باشد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات