۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۰۸۶۷۰
امام جمعه ساری:

توطئه های پیچیده آمریکا در خاورمیانه شکست خورده است

توطئه های پیچیده آمریکا در خاورمیانه شکست خورده است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به شکست طرح سه لایه ای آمریکا در خاورمیانه گفت: امروز آمریکایی‌ها در آستانه اخراج از غرب آسیا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز عبد سعید فطر مرکز استان؛ با تبریک عید سعید فطر، این روز را عید پاکیزگی و بازگشت به فطرت دانست.

وی با بیان این که عید سعید فطر روز دادن جایزه‌های معنوی به انسان‌های مؤمن و متقی است، افزود: انسان مؤمن پس از یک ماه روزه داری، عبادت، شکوه، خضوع و توسل به درگاه الهی باید این روز را عید بداند.

امام جمعه ساری با بیان که عید فطر عید شکرگذاری به درگاه خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا تقوا و معنویتی که در این یک ماه به دست آوردیم حفظ بماند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران همچنین به کمک‌های مؤمنانه مردم در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: یکی از جلوه‌های ارزشمند این ماه با فضیلت کمک به هم نوع و نیازمندان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ناکامی‌های دشمنان در منطقه اشاره کرد و گفت: طرح سه لایه آمریکا در خاورمیانه با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که آمریکا طرح سه لایه‌ای خاورمیانه جدید، بزرگ و جنگ نیابتی را میلیارد‌ها دلار هزینه طراحی کرده بود، تصریح کرد: این طرح پیچیده که با همراهی سایر کشور‌ها طراحی شده بود به اعتراف خودشان شکست خورد و امروز آمریکایی‌ها در آستانه اخراج از غرب آسیا قرار دارد. /۹۵۰/

افشین ایمانی
ارسال نظرات