۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۰۸۷۷۵
امام جمعه ساری تاکید کرد؛

ضرورت شایسته سالاری در مسؤولیت ها

ضرورت شایسته سالاری در مسؤولیت ها
مازندران -امام جمعه ساری بر ضرورت شایسته سالاری در مسؤولیت ها تأکید کرد وگفت: کسی که برای گرفتن پست لابی گری می کند، عاشق و شیفته مسؤولیت است به درد مردم و کشور نمی خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن هشتم شوال سالروز تخریب قبور امامان بقیع و دیگر اماکن مقدس از سوی وهابی های متحجر مزدور گفت: اعتلاف شوم سعودی وهابی بیش از 90 سال قبل این اماکن را تخریب کرد و حتی به حرم پیامبر هم جسارت کردند.

وی افزود: سعودی ها به جای این که در جهت پیاده سازی توحید حرکت کنند همه تلاششان این است که مانع ارتباط معنوی و توسل به زیارت قبور اهل بیت(ع) شوند.

امام جمعه ساری با بیان این که توسل در متن قرآن آمده و شیعه و سنی آن را قبول دارند، ادامه داد: توسل به استکبار جهانی برای سران سعودی شرک نیست اما توسل به ائمه اطهار(ع) و قبور آنها را شرک می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که جهت گیری آل سعودی نشان داد که آنها ساخته و پرداخته استعمار هستند، تصریح کرد: آنها به جای این که جهت گیری شان به سمت دشمنان اسلام باشد در برابر مسلمانان قرار گرفته اند.

وی با بیان این که راهبرد و استراتژی انقلاب اسلامی مواجه با صهیونیست ها و استکبار جهانی و عداوت و مخاصمه با قاصبان فلسطین بوده است، بیان داشت: شعار مرگ بر اسرائیل شعار اصیل انقلاب اسلامی است و هنوز این شعار در کنار شعار مرگ برآمریکا زنده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی در راستای مصالح امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: امت اسلامی به ویژه شیعیان در طول تاریخ برای حفظ مقدسات و ارزش های دینی هزینه های بسیاری را پرداختند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه باید این انقلاب را حفظ کنیم، تصریح کرد: اگر کسی در این انقلاب که با شعار و عدالت علی آمده پست و مسؤولیتی را بپذیرد و دزدی و جنایت کند مایع ننکن و آبروریزی این کشور باشد باید پاسخگوی خون های شهدا در طول تاریخ باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تصمیم گیری مدیران و خدمت به مردم باید درست باشد، بیان داشت: مسؤولیت در نظام خیلی سخت است و افراد باید به گونه رفتار کنند که دیگران آنها را برای قبول مسؤولیتی دعوت کنند نه این که برای تصاحب یک پست دست به لابی کری بزند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که کسی که برای گرفتن پست لابی گری می کند و عاشق و شیفته مسؤولیت است به درد مردم و کشور نمی خورد، خاطرنشان کرد: کسی که دنبال مسؤولیت می رود نباید به او پست داد و او لیاقتش را ندارد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات