۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۰۸۹۱۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران فراهم شود

زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران فراهم شود
لرستان- بر ضرورت فراهم ساختن زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: در این راستا بنیاد شهید می تواند از ظرفیت صنایع تبدیلی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در دیدار قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به وجود ۶۵۴۴ شهید استان، گفت: این تعداد شهید نشان دهنده پایبندی مردم لرستان به نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مردم نجیب و شریف لرستان با وجود کمبودها و توسعه نامتوازن اما دم نمی‌زنند و بهتر است مدیران و مسئولان جواب این نجابت را به گونه‌ی دیگر پاسخ دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ظرفیت‌های استان در زمینه‌هایی مختلف از جمله باغات انار کوهدشت، انجیر پل‌دختر، ماهیان سردابی و موارد دیگر ، اظهار کرد: بنیاد شهید با سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری در حوزه‌های مختلف در لرستان زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر را فراهم کند.

وی با اشاره به وضع پروژه برج‌های دوقلو خاطر نشان کرد: تا کی ما باید شاهد غده‌ای به نام برج‌های دوقلو باشیم، باید تصمیم عاجلی در این زمینه اتخاذ شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: با حرف کارها پیش نمی‌رود باید پشتیبانی و اقدام کرد.

وی با تاکید بر ضرورت ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا عنوان کرد: بنیاد شهید باید در این زمینه سرمایه‌گذاری کند، از طرفی با توجه به برگزاری کنگره ۶۵۴۴ شهید استان نیاز به حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز هستیم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به وجود هیأت‌های اندیشه ورز در همه حوزه‌ها گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از این هیات‌ها در راستای اهداف خود استفاده کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پایان صحبت‌های خود بر ساماندهی گلزار شهدا معمولان تاکید کرد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات