۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۰۹۰۵۳
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین:

جنایات رژیم اشغالگر مداخله فوری جامعه جهانی را می‌طلبد

جنایات رژیم اشغالگر مداخله فوری جامعه جهانی را می‌طلبد
اشتیه نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین یکشنبه شب در واکنش به شهادت سه فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها گفت: جنایات رژیم اشغالگر مداخله فوری جامعه جهانی را می‌طلبد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: عقیده توحش صهیونیست‌ها به خود سربازان رژیم اشغالگر که اعدام‌های میدانی را در حق مردم فلسطین انجام می‌دهند، ظلم می‌کند.

وزارت خارجه فلسطین نیز در واکنش به شهادت سه جوان فلسطینی اعلام کرد: ما اعدام‌های میدانی پی در پی توسط نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان را محکوم می‌کنیم.

وزارت خارجه فلسطین افزوده است: جنایات رژیم اشغالگر ترجمه میدانی دستورات نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

پیش تر نیز سخنگوی حماس اعلام کرده بود که حملات جنون‌آمیز نظامیان صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان نشان از درماندگی کابینه دشمن صهیونیستی است.

«عبداللطیف القانوع» گفت: حمله جنون آمیز اشغالگران علیه مردم ما که روز یکشنبه منجر به شهادت ۳ نفر شد، حجم ترس و وحشتی که در دل این رژیم از یک سو و ناامیدی و ناتوانی که بر ارکان کابینه این رژیم و سرویس‌های امنیتی آنها افتاده را نشان می‌دهد.

طی هفته‌های اخیر حملات نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان شدت گرفته است و نظامیان صهیونیست در بسیاری از موارد با شلیک مستقیم گلوله فلسطینیان را هدف قرار می‌دهند./۹۸۸/

ارسال نظرات