۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۷۰۹۲۰۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فعال شدن صنایع راکد لرستان فرصتی برای اشتغال زایی است

فعال شدن صنایع راکد لرستان فرصتی برای اشتغال زایی است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت رفع مشکل بیکاری جوانان تأکید کرد و گفت: فعال سازی صنایع راکد استان به رونق اشتغال کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار با رییس امور ایثارگران شرکت ملی گاز کشور بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت تأکید کرد و گفت: ما به عنوان مذهب تشیع بر آرمان های مذهبی خود پایبندیم و جهت و حرکتمان باید به سمت این آرمان ها باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه لازم است که ایثار و جهاد و شهادت در بدنه وزارت نفت و شرکت گاز بیش از پیش ترویج یابد، افزود: امیدواریم جامعه ایثارگری که در بدنه شرکت گاز به فعالیت مشغول هستند جایگاه تثبیت شده ای پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار فرزند شهید بیکار در استان لرستان وجود دارد، عنوان داشت: باید زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به وجود بیش از ۲۰‌ هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان اشاره کرد و گفت: این صنایع اگر فعال شوند جهش خوبی در لرستان ایجاد می ود.

وی تصریح کرد: آن دسته از این صنایع که مشکلاتی با شرکت گاز دارند لازم است که با آنها مدارا شود تا مشکلاتشان مرتفع شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه استفاده از ظرفیت شرکت گاز جهت رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی استان لرستان را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه استان لرستان نیازمند نگاه نو و جدیدی است، گفت: همه ما وظیفه داریم توسعه نامتوازنی که در استان ها رخ داده به سهم خودمان جبران کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ظرفیت های خدادای استان لرستان بیان کرد: با حمایت مسئولان و خیرین می توان از این ظرفیت ها در جهت حرکت به سمت رشد و پیشرفت و توسعه استان گام برداشت.

وی به وجود مساجد نیمه تمام اشاره و اظهار کرد: بهره مندی از ظرفیت خیرین و دیگر مجموعه ها برای تکمیل این پروژه ها به پایداری نظام اسلامی کمک می کند ک نیازمند توجه است.

نماینده ولی فقیه به برگزاری یادواره گرامیداشت یاد و خاطره چهار هزار شهید روحانی کشور در استان قم اشاره کرد و گفت: ۵۴ شهید از شهدای روحانی کشور از جمله شهید سید فخرالدین رحیمی متعلق به استان لرستان است و بنا داریم گرامیداشت شهدای روحانی استان را به صورت جداگانه نیز برگزار نماییم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات