۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۰۹۲۱۱

مسابقه کتابخوانی «کهکشان نیستی» ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «کهکشان نیستی» ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود
­مسابقه کتابخوانی با محور کتاب «کهکشان نیستی» به همت ستاد فهما، ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «کهکشان نیستی» نام رمانی است که بر اساس زندگی ۸۱ ساله آیت‌الله «سیدعلی قاضی طباطبایی» به قلم «محمد هادی اصفهانی» در نجف اشرف، نوشته شده است.
نویسنده در این کتاب سعی کرده است تا زندگی آیت‌الله سیدعلی قاضی را از بدو ورود به نجف تا آشنایی با استادان خود، نحوه تربیت و سیر و سلوک و تربیت شاگردان، به صورت مستند داستانی به تصویر بکشد.
​کتاب «کهکشان نیستی» را که انتشارات «فیض فرزان» منتشر کرده، مشتمل بر ۷۵ بخش است و هر بخش با آیه‌ای از قرآن آغاز می‌شود. اگرچه داستان ساخته ذهن نویسنده است، اما تلاش شده تا مستندات و وقایع حقیقی زندگی آیت‌الله قاضی طباطبایی حفظ شود و تصویر درستی از زندگی، دستاورد‌ها و ارزش‌های بزرگ و مهم خلق‌شده توسط این عالم بزرگ به مخاطبان ارایه شود.
در قسمت پایانی کتاب، بخش‌هایی با عنوان سفارش‌ها، دستورات و منابع و مستندات ارایه شده که به خواننده کمک فراوانی در شناخت این عالم ربانی خواهد کرد.
علاقه‌مندان به ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری و کتابخانه‌های مساجد سراسر کشور می‌توانند برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه عدد ۶ را به سامانه ۵۰۰۰۵۴۶۰ پیامک کرده و یا به کتابفروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.
جوایز ۱۰۰ میلیون ریالی این مسابقه به قید قرعه به برگزیدگان اهدا می‌شود.

ارسال نظرات