۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۰۹۲۴۷
پس از شکست برای بازداشت مبارزان فلسطین؛

نظامیان رژیم صهیونیستی به دنبال انتقام از خبرنگاران فلسطین هستند

نظامیان رژیم صهیونیستی به دنبال انتقام از خبرنگاران فلسطین هستند
گردان‌های قدس شاخه جنین اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی پس از شکست در رسیدن به اهداف خود برای بازداشت مبارزان به طور عمدی به دنبال انتقام گرفتن از خبرنگاران برآمدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، گردان‌های قدس شاخه جنین اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی منازل برخی مبارزان فلسطین از جمله منززل شهید عبدالله الحصری را به محاصره درآورده و تلاشی مذبوحانه و شکست خورده برای بازداشت برداران او به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش، گردان‌های قدس شاخه جنین تاکید کرد: درگیری‌های شدیدی با اشغالگران در اردوگاه جنین رخ داد و پس از مقابله مبارزان فلسطینی با گلوله و بمب با اشغالگران، طرح نظامیان صهیونیست ناکام مانده است.

گردان‌های قدس تاکید کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی پس از شکست در رسیدن به اهداف خود برای بازداشت مبارزان فلسطین به طور عمدی به دنبال انتقام گرفتن از خبرنگاران فلسطین برآمدند. ما شهادت شیرین ابوعاقله که به ضرب گلوله اشغالگرانی که به اردوگاه جنین یورش بردند، شهید شد را تسلیت عرض می‌کنیم.

گردان‌های قدس در بیانیه خود آورده است: ما دژ حامی ملتمان و اردوگاه جنین خواهیم بود. خون شیرین ابوعاقله پایمال نخواهد شد./۹۸۸/

ارسال نظرات