۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۰۹۲۶۳
در ادامه اقدامات خصمانه صورت گرفت؛

فراخوان مجدد صهیونیست‌ها برای تعرض به «مسجدالاقصی»

فراخوان مجدد صهیونیست‌ها برای تعرض به «مسجدالاقصی»
شهرک نشینان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خصمانه خود بار دیگر برای تعرض به «مسجدالاقصی» طی هفته آینده فراخوان صادر کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شهرک نشینان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خصمانه خود بار دیگر برای تعرض به «مسجدالاقصی» طی هفته آینده فراخوان صادر کردند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان با صدور این فراخوان، خواستار تعرض گسترده به مسجدالاقصی در روز شنبه هفته آینده و قربانی کردن در این مسجد به مناسبت عید پسح شدند! این درحالی است پیشتر به دلیل مقاومتِ فلسطینیان، صهیونیست‌ها قربانی کردن به مناسبت عید پسح در مسجدالاقصی را لغو کرده بودند.

روز گذشته شیخ عمر الکسوانی، مدیر مسجدالاقصی در گفتگو با وبگاه اسپوتنیک عربی تاکید کرده بود: اقدامات اخیر صهیونیست‌ها به ویژه تعرضات شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی تحت حمایت نظامیان صهیونیست، منطقه را به سوی جنگ سوق می‌دهد.

وی افزود: دولت رژیم صهیونیستی و گروههای صهیونیست یک هدف را دنبال می‌کنند اما با تلاش می‌کنند با جابجایی نقش‌ها میان خود موضوع را طور دیگری جلوه دهند.

الکسوانی تاکید کرد: هدف نهایی دولت‌های صهیونیستی در تعرض به مسجدالاقصی، راضی نگه داشتن جریان‌های راستگرای افراطی است که اهداف خطرناکی را علیه قبله اول مسلمانان در سر دارند./۹۸۸/

ارسال نظرات