۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۰۹۳۳۸
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد:

حذف ارز ترجیحی و پرداخت یارانه از فساد و قاچاق کالا جلوگیری خواهد کرد

حذف ارز ترجیحی و پرداخت یارانه از فساد و قاچاق کالا جلوگیری خواهد کرد
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و یارانه جدید یکی از تدبیر‌ها برای جلوگیری از فساد و قاچاق کالا است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم چهارشنبه شب در جلسه هم اندیشی مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با موضوع «تبیین سیاست های اقتصادی دولت در شرایط کنونی» در ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند وظیفه مجمع تبیین برای مراجع تقلید، علماء، مسؤولین حوزوی و آحاد طلاب است.

وی با اشاره به اینکه مجمع طلاب باید علمدار جهاد تبیین باشد، ابراز کرد: حضرت آقا از سال 94 دستور تبیین به مجمع طلاب داده بودند اما جهاد تبیین بالاتر از تبیین است چرا که وضعیت کنونی کشور نیاز به تبیین جهادی و جهاد تبیین دارد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار کرد: مردم باید از وضعیت و شرایط کشور آگاه باشند و بدانند تورم و کمیاب شدن برخی از محصولات از نقشه ها و دسیسه های دشمنان نظام است لذا فضلاء این مجمع باید شرایط و حقایق را تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با اشاره به قاچاق کالا به کشورهای همسایه تصریح کرد: با توجه به ارز4200 تومانی و ارزانی کالا در داخل و قاچاق آن به کشورهای همسایه که مشکلاتی برای کشور به وجود آمده است، حذف این ارز می تواند جلوی قاچاق کالا را نیز بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دولت در زمان حساسی قرار دارد، ادامه داد: امیدواریم با تدبیر و آگاهی مردم این دولت جلوی دزدی ها و فسادها ایستادگی کند و این یارانه جدید یکی از تدبیرها برای جلوگیری از فساد و قاچاق کالا است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: نسبت به بیمه تامین اجتماعی طلاب بازنگری شود چرا که از حداقلی کارگری هم پایین تر است.

ارسال نظرات