۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۷۰۹۵۷۹

بررسی رفتار گروهی و سازمانی شهید سیلمانی در «ایستاده بر افق»

بررسی رفتار گروهی و سازمانی شهید سیلمانی در «ایستاده بر افق»
محمدرضا سلطانی، رفتار فردی و گروهی و سازمانی شهید حاج قاسم سیلمانی را بررسی کرده و در کتابی با عنوان «ایستاده بر افق» توسط انتشارات قدر ولایت روانه بازار نشر کرده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا ،سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ـ عصاره فضایل شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم ـ به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک «مکتب» بود.

«مکتب سلیمانی» ابعاد مختلفی دارد. ویژگی‌ها و خصوصیات برجسته شهید سلیمانی، ابعاد مختلف این مکتب را ساخته است. خصوصیات شخصیتی، معرفتی، انقلابی، نظامی، مدیریتی و عرفانی شهید، چنان برجسته و درخشان بودند که هر صاحب دل و ذوق و معرفتی را به تبیین و تحلیل و پژوهش و ثناگویی او واداشت، به طوری که در کوتاه‌ترین زمان، آثار بسیاری دربارة آن شهید و خصوصیات او، منتشر شود.

محمدرضا سلطانی، با عنایت به رفتار فردی، گروهی و سازمانی شهید حاج قاسم سیلمانی، رفتار مدیریتی او را بررسی نموده است. ویژگی این بررسی، ضرورت الگوسازی جامع رفتار مدیریتی شهید مخصوصاً برای مدیران جوان جامعة اسلامی است. ویژگی دیگر این بررسی استناد به آیات و روایات و یافته‌های علمی در باب مدیریت است که عقبة اسلامی، منطقی و عقلایی این رفتار‌ها را معرفی می‌نماید. ویژگی دیگر این نوشتار، تلطیف بحث عمیق و سنگین مدیریت با اشعار مولانا و سعدی و حافظ و شعرای امروز است که روح عرفانی و معنوی و عظمت جایگاه شهید سلیمانی را ترسیم می‌نماید.

این کتاب توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت، در قطع وزیری، در ۲۷۰ صفحه، با تصاویر جذاب و دیدنی با قیمت ۵۰ هزار تومان منتشر شده است. علاقمندان می‌توانند علاوه بر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بطور مجازی این کتاب را تهیه نمایند. تلفن مرکز پخش مؤسسه ۶۶۴۱۱۱۵۱ ـ ۰۹۱۲۳۸۸۲۴۱۶ در خدمت علاقمندان می‌باشد.

ارسال نظرات