۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۷۰۹۵۹۱

حضور همزمان انتشارات المصطفی در سه عرصه بین الملل، عمومی و مجازی

حضور همزمان انتشارات المصطفی در سه عرصه بین الملل، عمومی و مجازی
مرکز بین المللی نشر المصطفی برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، همزمان در سه حوزه بین الملل، بخش عمومی و فضای مجازی شرکت نموده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا ، حجت‌الاسلام والمسلمین نوبخت «رئیس مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی» ضمن ارائه گزارشی از نحوه حضور جامعةالمصطفی در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم»، اظهار داشت: مرکز بین المللی نشر المصطفی برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، همزمان در سه حوزه بین الملل، بخش عمومی و فضای مجازی شرکت نموده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوبخت با بیان اینکه مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی، با همکاری معاونت ارتباطات و بین الملل جامعةالمصطفی حضور چشمگیری در بخش بین الملل این دوره از نمایشگاه داشته است، خاطرنشان کرد: جامعةالمصطفی در بخش بین الملل سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران، با ارائه بیش از ۴۰۰ کتاب تالیفی و ترجمه به ۳۵ زبان بین المللی، حضور چشمگیری در این دوره از نمایشگاه رقم زده است.

وی ضمن اشاره به تقویت زیرساخت‌های فناوری مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، تصریح کرد: بیش از هزار عنوان کتاب منتشرشده در جامعةالمصطفی، در سامانهketab.ir بارگذاری شده و در فرایند ارائه و فروش قرار گرفته و به صورت مستقل توسط این مرکز پشتیبانی ساماندهی و ارائه می شود.

رئیس مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی ارائه بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب عمومی چاپ شده از سال ۹۷ تاکنون را از دیگر عرصه های حضور مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توصیف کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوبخت، در بخش پایانی سخنان خود، ضمن دعوت از المصطفائیان و عموم مردم برای بازدید از غرفه های مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی، خاطرنشان نمود: تأسیس واحد خدمت رسانی در غرفه مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، از مهم ترین خدماتی است که طلاب، استادان و همکاران جامعةالمصطفی امکان بهره‌برداری از آن را دارند؛ علاقه‌مندان می توانند با استفاده از سیستم اتوماسیون اداری و یا تماس با شماره ۰۹۰۱۵۸۲۱۷۴۶ در شبکه های اجتماعی، کتاب های درخواستی خود را از نمایشگاه کتاب تهیه و در قم دریافت نمایند؛ این غرفه همواره آماده پاسخگویی به هر سوال در رابطه با نمایشگاه کتاب تهران است.

شایان ذکر است؛ سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم»، از ساعت ۱۰ تا ۲۰میزبان حضور فرهیختگان و علاقه مندان کتاب و کتاب‌خوانی است.

ارسال نظرات