۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۷۰۹۶۵۰
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ارز ۴۲۰۰ تومانی زمینه ساز فساد بود/ اصلاح یارانه ها، علاج اقتصاد کشور

ارز ۴۲۰۰ تومانی زمینه ساز فساد بود/ اصلاح یارانه ها، علاج اقتصاد کشور
امام جمعه ساری با تأکید براین که ارز ترجیحی زمینه فساد را در حوزه واردات ایجاد کرده بود، گفت: علاج اقتصاد مملکت اصلاح یارانه ها و طرح تحول اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از فرهنگیان با اشاره جایگاه رفیع دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی گفت: آموزش و پرورش پبشگام در تعلیم و تربیت نسل آینده کشور است.

وی در ادامه سخنان خود به مسأله آسیب شناسی در حوزه تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: راهکار زدون این آسیب ها بررسی دقیق و کارشناسی و ارائه راهکارهای لازم به منظور عبور از این وضعیت است.

امام جمعه ساری با بیان این که باید دستگاه تعلیم و تربیت را در مسیر اصلی خود قرار دهیم، گفت: اگر در دولت های پیشین کم و کاستی هایی در حوزه آموزش و پرورش ایجاد شده باید رفع و در مسیر درست حرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که حق الناس در حوزه های مختلف به ویژه حوزه تعلیم و تربیت مهم و اساسی است، ادامه داد: ما نسبت به تربیت دانش آموزان مسؤول هستیم و باید در این حوزه دغدغه مند عمل شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که زیرمجموعه شخصیت، عزت و حرمت معلم، رفاه زندگی و تامین حقوق مادی است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های لازم به منظور تأمین نیازهای مادی و رفاهی این قشر اثرگذار جامعه استفاده شود.

امام جمعه ساری با بیان این که تربیت نیاز به دانش و بصیرت و هدایت دارد، تصریح کرد: امروز دستگاه تعلیم و تربیت باید ارزش های دینی و مفاهیم انقلابی را در تربیت و پرورش نسل آینده کشور تقویت کند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که باید دمیدن روح عزت نفس، غرور ملی در آینده سازان کشور مورد توجه معلمین باشد، ادامه داد: دانش آموز باید به گونه ای تربیت شود که به دنبال دوتابعیتی شدن نباشد.

وی با بیان این که دانش آموزان باید مهارت فدا کردن منافع شخصی برای منافع ملی را بیاموزند، تصریح کرد: این وظیفه معلمان است که برخی ارزش ها و مفاهیم ناب دینی و انقلابی را در دانش آموزان ترویج و نهادینه کند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به حذف ارز ترجیحی در کشور اشاره کرد و گفت: بسیاری که دیدگاه سیاسی متفاوت از دولت سیزدهم دارند نیز معتقدند این جراحی اقتصادی باید اتفاق بیافتد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که ارز ترجیحی زمینه فساد را در حوزه واردات ایجاد کرده بود، خاطرنشان کرد: علاج اقتصاد مملکت همین جراحی اقتصادی است که دولت سیزدهم پیشگام در اجرای آن شده است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات