۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۰۹۶۷۴
مدیر کل روابط عمومی استانداری قم در گفت‌و‌گو با رسا خبر داد؛

دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم برای تبیین طرح تحول اقتصادی

دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم برای تبیین طرح تحول اقتصادی
فردوسی گفت: هر طرح خوبی بدون اقناع سازی جامعه به موفقیت کامل نخواهد رسید، از همین رو مسئولان استان قم با حضور در جمع مردم به تبیین طرح تحول اقتصادی دولت می پردازند.

علی فردوسی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به دیدارهای چهره به چهره مدیران استانی قم با مردم گفت: با توجه به اینکه یکی از مهم ترین موضوعات در اقدام اقتصادی دولت مردمی سازی و عادلانه کردن توزیع یارانه ها است لذا برای آماده کردن افکار عمومی و پاسخگویی به ابهاماتی که امکان دارد در مسیر اجرا پیش بیاید برنامه ریزی هایی شد.

وی افزود: مدیران اطلاعات لازم و ضروری را در رابطه با سوالات مردم جمع آوری کرده و در مساجد به عنوان مهم ترین پایگاه مردمی به صورت چهره به چهره پاسخگوی مردم بودند همچنین از طریق فضای مجازی سوالات مردم رصد و در اختیار مدیران مربوطه قرار گرفته است.

فردوسی با تاکید بر دیدارهای مردمی مدیران استانی در مساجد و دانشگاه های استان ابراز کرد: شب گذشته پرکارترین ساعات مدیران استانی بود که 12 نفر از مدیران ارشد در مناطق مختلف از شهر و روستاهای این استان به توضیح و اقناع سازی مردم در رابطه با طرح اصلاح اقتصادی و همچنین پاسخگویی به مردم برآمدند و ان شاء الله این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم یکی از مهم ترین وجه موفقیت هر طرحی را همراهی مردم دانست و اظهار کرد: هر طرح خوبی بدون اقناع سازی جامعه علی القاعده به موفقیت کامل نخواهد رسید و همراهی کامل مردم را با خود نخواهد داشت و چه بسا به همین دلیل با شکست مواجه شود از همین رو یکی از ابعاد این طرح توجیه و اقناع سازی مردم و پاسخگویی مسؤولان به دغدغه ها بود.

وی در پایان با اشاره به رصد اطلاعات و سوالات و اشکالات مردم از طریق فضای مجازی تصریح کرد: در گذشته نیز از طریق فضای مجازی مسائل استان رصد می شد و در اختیار مسؤولین قرار می گرفت اما در این موضوع به صورت ویژه در پیام رسان ایتا این کار پیگیری شد و اطلاع رسانی های لازم در قالب گزارش های تصویری به سمع و نظر هم استانی های عزیز رسید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سلیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
حالا که مردم شریف قمهمراه هستند اقدام مدیران در هراهی با مردم و گره گشایی از مشکلات بسیار ارزنده است.
.مردم قم مانند سایر ملت شریف ایران 40 ساله با دولتمردان همراه هستند و پشت نظانم ایستاده اند . پس خوبه دولتمردان و مسئولان استانی هم بهترین راه کارها را برای نجات اقتصاد پیاده کنند تا مردم کمتر سختی بکشند.
1
0