۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۰۹۷۵۹
آیت الله حیدری در گفت‌وگو با رسا:

طرح تحول اقتصادی از رانت خواری و هدر رفت سرمایه ها جلوگیری می کند

طرح تحول اقتصادی از رانت خواری و هدر رفت سرمایه ها جلوگیری می کند
نماینده خبرگان گفت: طرح تحول اقتصادی دولت به نفع مردم و ذخایر مملکت تمام می شود و اگر درایت و مدیریت صحیح باشد، آینده خوبی پیش رو خواهیم داشت.

آیت الله محسن محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی کشور گفت: اطلاع رسانی دقیق و اقناع سازی مردم در رابطه با طرح اقتصادی دولت از سوی رئیس جمهور به موقع بود، البته باید این موضوع بیشتر تبیین شود و با توجه به اطلاعاتی که به دست آوردیم تا به امروز نیز امور به نحو مطلوبی در حال اجرا است.

وی با اشاره به برکات این طرح برای اقتصاد کشور ابراز کرد: قطعاً اجرای این طرح از رانت خواری و هدر رفتن سرمایه های کشور جلوگیری می کند و با توجه به دشمنی و سنگ اندازی های بدخواهان نظام باید با احتیاط عمل کنیم چرا که دسیسه های آن ها اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

نماینده مجلس خبرگان با تاکید بر بهره مندی بیشتر مستضعفین از نتایج این طرح اظهار کرد: ان شاء الله حذف ارز ترجیحی به نفع ذخایر مملکت تمام می شود و اگر درایت و مدیریت صحیحی شود ان شاء الله آینده خوبی پیش رو خواهیم داشت.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه در زمان دولت آقای احمدی نژاد کارهای خوبی در توزیع عادلانه یارانه ها صورت گرفت اما پایدار و مستمر نبود، تصریح کرد: اگر آن موقع چنین طرحی اجرا می شد امروز خیلی از معضلات الان را نداشتیم.

وی نظارت بر بازار و اجرای طرح را ضروری برشمرد و و با ابراز گله مندی از دولت در انتصابات خاطرنشان کرد: دولت در نصب نیروهای خود بسیار دقت و وسواس به خرج دهد چرا که یک دولت با بازوان قوی و پاک دست به موفقیت خواهد رسید، 

ارسال نظرات