۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۰۹۸۱۹
امام جمعه شهرستان ازنا تأکید کرد؛

ضرورت آگاه سازی مردم نسبت به فواید و آثار طرح مردمی سازی یارانه ها

ضرورت آگاه سازی مردم نسبت به فواید و آثار طرح مردمی سازی یارانه ها
لرستان-حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت آگاه سازی مردم نسبت به فواید و آثار طرح مردمی سازی یارانه ها تأکید کرد و گفت: فعالیت در این عرصه از مصادیق جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا گفت: در روز های اخیر در فضای مجازی محتواهایی علیه اقدام دولت سیزدهم در راستای تحول اقتصاد کشور می‌بینیم و دشمن هر چه در توان داشته به‌کار گرفته تا ذهن، فکر، اندیشه و روان جامعه را مشوش کند.

امام جمعه ازنا با بیان اینکه مردم نسبت به فواید و آثار طرح مردمی سازی یارانه ها آگاه شوند، اظهار کرد: یکی از زمان‌های اجرای جهاد تبیین، این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی لفظ جهاد بیان می شود؛ یعنی هدف، انجام حرکتی جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام سپهوند عنوان کرد: جنس جهاد تبیین برای بیان قوت‌ها، فرصت‌ها و اصلاح ضعف‌ها است با این رویکرد که از دل آن، برنامه منسجم بیرون بیاید.

وی عنوان کرد: به منظور ایجاد آرامش در بازار مصرف، با همکاری جهاد کشاوزی، اداره صمت و تعزیرات، از همه ظرفیت‌های شهرستان برای تشدید بازرسی‌ها استفاده می‌ شود و در صورت مشاهده احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی با متخلفین برخورد قانونی شده و هیچ مماشاتی با آنان صورت نمی‌گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات