۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۰۹۹۳۲
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی

ضرورت توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت توانمندی سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حمایت از طرح های اشتغال زا تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رییس کمیته امداد خمینی(ره) کشور گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در ماه مبارک رمضان صد میلیارد تومان کمک‌های مردمی در شهرهای مختلف جمع‌آوری کرد که این امر نشان دهنده این است که مردم مازندران مردم خیّر و دلسوزی هستند.

وی با بیان این که در ساماندهی نیروی انسانی باید نیروهایی که تفکر انقلابی و جهادی دارند را به کار گرفت و جذب کرد، افزود: بعضی از نهادها به کسانی که خیلی همراه با ارزش‌ها نیستند، مسؤولیت می‌دهند که این امر نیروهای انقلابی را منزوی می‌کند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که کمیته امداد امام خمینی(ره) یک ماموریت‌ فوری، زمان‌بندی شده و بلندمدت دارد، تصریح کرد: مأموریت بلندپایه در کمیته امداد امام خمینی(ره) اغنا است و باید سیاست‌های اقتصادی ما به سمت و سویی حرکت کند تا فقیر در کشور نداشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه به مسأله اشتغال و توانمند سازی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد و افزود: ارائه تسهیلات مناسب برای اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد اقدامی ارزشمند است.

وی با بیان این که مسأله نظارت بر ارائه تسهیلات اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد باید مورد توجه جدی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید به گونه ای تلاش شود که شاهد خودکفایی این افراد تحت پوشش باشیم.

امام جمعه ساری با تأکید براین که کمیته امداد امام خمینی(ره) برای خودکفایی مددجویان باید اهتمام جدی تری داشته باشد، تصریح کرد: به طور حتم این اهتمام و جدیت در کار موجب کاهش فقر و محرومیت در جامعه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به ظرفیت های بالای استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: وجود فقیر در چنین استانی که این مواهب ارزشمند الهی را دارد ناسپاسی است.

وی با بیان این که خداوند متعال بسترهای لازم را برای پیشرفت و توسعه در این استان فراهم کرده است، افزود: اما متأسفانه مسؤولان ناکارآمد با تصمیم گیری نادرست خود زمینه فقر و تنگدستی مردم را فراهم کردند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات