۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۷۱۰۰۳۱
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خبر داد؛

گرامیداشت یاد ۱۴۹ شهید اهل‌سنت در کنگره شهدای روحانی

گرامیداشت یاد ۱۴۹ شهید اهل‌سنت در کنگره شهدای روحانی
نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: معرفی سنگرنشینان خط مقدم دفاع از اسلام به‌ عنوان هدف محوری کنگره شهدای روحانی دنبال می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه شهدای روحانی که در مصلی قدس قم درحال برپایی است، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در راستای کنگره شهدای روحانی درحال دنبال شدن است که یکی از آن‌ها تکریم خانواده‌های شهداست.

وی از تهیه تابلو فرش شهدای روحانی و تقدیم آن به خانواده شهدا یاد کرد و گفت: نمایندگان ستاد کنگره شهدای روحانی در استان‌های مختلف در منازل شهدای روحانی حضور یافته و هدایایی را از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایشان تقدیم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به برپایی نمایشگاه شهدای روحانیت در مصلی قدس عنوان کرد: در این نمایشگاه آثار مرتبط با شهدای روحانی به نمایش گذاشته شده و سبک زندگی شهدا ترویج می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چهارشنبه هفته آینده هم‌زمان با چهارم خردادماه مراسم اصلی کنگره شهدای روحانی با پخش سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای کنگره آغاز می‌شود و با سخنرانی ربیس جمهور ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه معرفی سنگرنشینان خط مقدم دفاع از اسلام به‌عنوان هدف محوری کنگره شهدای روحانی دنبال می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای تبیین نقش‌های روحانیون در دفاع مقدس اقدامات لازم را انجام دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: در کنگره شهدای روحانی یاد و خاطره 149 شهید از شهدای اهل‌سنت، 57 شهید از شهدای مشروطه، 40 شهید از شهدای انقلاب، سه هزار و 641 شهید از شهدای دفاع مقدس و 151 شهید مدافع حرم و شهدای ترور گرامی داشته خواهد شد.

ارسال نظرات