۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۱۰۰۳۶
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح کرد؛

دفتر تبلیغات اسلامی پشتیبان علمی و رزمی روحانیون در دفاع مقدس

دفتر تبلیغات اسلامی پشتیبان علمی و رزمی روحانیون در دفاع مقدس
اصفهان ـ حجت الاسلام احمدیان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از روز تأسیس تا به امروز در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی فعالیت داشته است و کارنامه درخشانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در حاشیه کنگره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در زمان دفاع مقدس برای اعزام، ساماندهی و پشتیبانی علمی طلاب و روحانیون فعالیت چشمگیری داشته است و این فعالیت خود را به شکل دیگری بعد از دفاع مقدس با پیگیری احوال این رزمندگان به صورت مستمر ادامه داده است.

وی در ادامه افزود: با شروع جنگ تحمیلی و همزمان با اعزام طلاب و مبلغان به جبهه ای حق علیه باطل و همچنین برای جبران مباحث آموزشی و درسی طلاب، دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به ایجاد مرکز نوارخانه و ضبط صوت جلسات درسی علما و مدرسین حوزه علمیه قم نمود و نوارهای درسی را در اختیار طلاب و مبلغان اعزامی از سراسر کشور به جبهه قرار می گرفت.

حجت الاسلام احمدیان خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون همواره پیشتاز عرصه‌های جهاد و عمل بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز در کنار فعالیت های رزمی در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشغل به فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی بودند و هرگز از رسالت‌های خود و خدمت به مردم و کشور و انقلاب اسلامی غافل نشده‌اند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به تهیه و تدوین نرم افزار شهدای روحانی در دفتر تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: برای ثبت تاریخ شفاهی و تبدیل به محصولات هنری به کار جدی نیاز است که امیدواریم با همکاری نهادهای مرتبط این اتفاق بیافتد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات