۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۷۱۰۰۸۲
امام جمعه موقت کاشان مطرح کرد؛

بدحجابی و بی حجابی؛ عامل اختلاف و متلاشی شدن نهاد خانواده

بدحجابی و بی حجابی؛ عامل اختلاف و متلاشی شدن نهاد خانواده
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز بد حجابی و بی حجابی در جامعه سبب اختلافات خانوادگی و متلاشی شدن بسیاری از خانواده‌ها و افزایش بچه‌های طلاق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب جلسه تفسیر قرآن که در مسجد آیت الله رضوی برگزار شد، در ادامه تفسیر آیه پانزدهم سوره مبارکه حضرت ابراهیم، گفت: کسانی که با جبهه حق و انبیاء الهی مقابله می‌کنند تا نور حق را خاموش کنند، سرنوشتی غیر از نا امیدی و نابودی ندارند.

وی با اشاره به اینکه جبهه باطل نمی‌تواند نور حق را خاموش کند، افزود: همانگونه که دشمن بیش از چهار دهه مقابل انقلاب اسلامی ایستاد و با وجود همه توطئه‌ها و ضربه‌هایی که به انقلاب وارد کرد، اما در مقابله با انقلاب اسلامی به پیروزی نرسید و شکست خورد.

به گفته وی هر ضربه‌ای که به انقلاب اسلامی وارد شده از دشمن داخلی و خط نفاق بوده است و دشمن نه تنها نتوانسته به پیروزی برسد، بلکه به غیر از ترس و وحشت و یاس و نا امیدی هیچ دستاوردی نداشته است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز اردوگاه دشمن متلاطم و متلاشی شده و نه تنها هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد بلکه روز به روز منزوی‌تر شده است، اما جبهه حق در مقابل جبهه باطل در بالاترین سطح عزت و اقتدار است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاستمداران آمریکا اخیرا اعلام کرده است به نظر می رسد جمهوری اسلامی ایران بر آمریکا پیروز شده است، گفت: جبهه باطل با وجود هزینه‌های سنگین برای تبلیغات و تسلیحات نظامی در مقابل جبهه حق شکست خورده است.

امام جمعه موقت کاشان یادآور شد: عربستان سعودی با وجود هزینه‌های سنگین نفتی نه تنها به موفقیتی نرسیده است بلکه اوج ذلت، نکبت و بدبختی آل سعود زمانی است که از سوی ارباب خود آمریکا به گاو شیرده تعبیر و تحقیر شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار، گفت: خداوند در این آیه وعده داده عاقبت ستمکاران، ظالمان و جباران نا امیدی، ذلت و شکست است و سرنوشت آن‌ها درنهایت جهنم و عذاب و آشامیدن آب چرکین و متعفن جهنم است.

وی عذاب‌های سخت جهنم را نتیجه عمل انسان‌ها دانست و افزود: عاقبت جنایات و ظلم‌های آمریکا و داعش در سوریه و عراق و قبل از آن در یمن، بوسنی و ویتنام، جهنم و عذاب سختی است که در انتظارشان است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه کشف حجاب رضاخانی پایه و اساس فساد و فحشا در کشور بود و آثار آن هنوز نیز ادامه دارد، یادآور شد: اروپایی‌ها که فرهنگ فاسد غرب را در جهان ترویج و دنیا را با فرهنگ فاسد خود آلوده می کنند عذاب سختی در انتظارشان است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز بد حجابی و بی حجابی در جامعه سبب اختلافات خانوادگی و متلاشی شدن بسیاری از خانواده‌ها و در نتیجه افزایش بچه‌های طلاق در جامعه و آسیب‌های اجتماعی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات