۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۷۱۰۱۲۸

حضور تنها مرکز تخصصی بهائی‌پژوهی در نمایشگاه کتاب

حضور تنها مرکز تخصصی بهائی‌پژوهی در نمایشگاه کتاب
مرکز تخصصی حوزه بهائیت با ٧٠ عنوان کتاب در حوزه بهائیت و یک فصلنامه بهایی پژوهی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، عبدالحسین فخاری مدیرمسئول مجله بهایی‌شناسی و پایگاه خبری بهایی‌پژوهی گفت: ما تنها مرکز تخصصی حوزه بهائیت هستیم که نشریات در بخش‌های داخلی و بین‌الملل را به مخاطبان ارائه می‌کنیم و ما فقط ناشر کتاب‌های نقد بهائیت نیستیم بلکه یک مرکز تحقیقاتی در حوزه بهائیت هستیم و در این حوزه تحقیقاتی را در دستور کار داریم.

مدیرمسئول مجله بهائی‌شناسی گفت: ما یک گروه مردم نهاد هستیم و راه حل مسائل فکری فقط گفت‌وگو است و در فضایی که ما محیا کرده ایم از بهائیت می‌خواهیم که برای گفتگو با ما به پایگاه خبری بهایی پژوهی تشریف بیاورند.

وی افزود: در پایگاه خبری بهایی‌پژوهی حدوداً بالغ بر ١٠٠ عدد مناظره با افراد بهایی داشتیم که بیشتر بهائیان به دلیل اینکه شناخته نشوند با نام‌های مستعار آمدند و ما با آنها حرف زدیم.

عبدالحسین فخاری گفت: یک فصلنامه بهایی‌شناسی داریم که شامل ٢٠ شماره هست و در حوزه کتاب حدوداً ٧٠ عنوان با موضوع بهائیت به چاپ رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم زمانی که کتاب‌های ما را در نمایشگاه کتاب می‌بینند بسیار تعجب می‌کنند که مرکز تحقیقاتی در زمینه بهائیت وجود دارد و در نمایشگاه کتاب امسال استقبال از کتاب‌ها و فصلنامه‌های حوزه بهائیت خوب بوده است.

این مرکز در حوزه مهدویت تحقیقات خوبی انجام داده است و باید اصل مهدویت به خوبی تبیین بشود.قطعاً زمانی که مهدویت بطور صحیح برای مردم تبیین شود، شناخت در حوزه‌های بهائیت و مسائل فکری این‌چنین میسر خواهد شد.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات