۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۱۰۵۵۸
امام جمعه بروجرد:

استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان در ستاد نماز جمعه مورد توجه قرار گیرد

استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان در ستاد نماز جمعه مورد توجه قرار گیرد
لرستان- حجت الاسلام حسینی بر ضرورت فراهم ساختن زمینه حضور جوانان در ستاد نماز جمعه تأکید کرد و گفت: از این ظرفیت باید در اجرای برنامه های ستاد بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در جلسه هفتگی ستاد نماز جمعه بروجرد، با تبریک به مسئول جدید ستاد نماز جمعه بروجرد حجت الاسلام صارمی، گفت: از ظرفیت جوانان و نوجوانان در ستاد نماز جمعه استفاده شود.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: با استفاده از این ظرفیت زمینه حضور پررنگ‌تر نوجوانان و جوانان در نماز جمعه فراهم شود.

وی اشاره به اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: عده ای رفتارهای ناشایستی را انجام می دهند که وظیفه همگانی است به آنها تذکر داده شود، باید در تلاش این باشیم که افرادی را که مایل به عضویت در این ستاد هستند شناسایی شوند تا بتوان در این امر از آنها کمک گرفت.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: جوانان ظرفیتی عظیم برای نقش آفرینی در زمینه های مختلف هستند، باید از توانایی و حضور این قشر بهره مند شد و زمینه حضور آنان در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی فراهم شود.

گفتنی است، در ادامه حجت‌ الاسلام صارمی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه برنامه‌هایی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن نماز جمعه ارائه نمودند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات