۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۱۰۵۹۱
از ترس هشدارهای مقاومت؛

دادگاه رژیم صهیونیستی از حکم خود در مورد مسجدالاقصی عقب نشست

دادگاه رژیم صهیونیستی از حکم خود در مورد مسجدالاقصی عقب نشست
دادگاه رژیم صهیونیستی حکم سابق خود در مورد صدور مجوز برگزاری آیین های یهودی در محوطه مسجدالاقصی را لغو کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی حکم قبلی خود در مورد صدور مجوز برای صهیونیستها جهت برگزاری آئین‌های خود در محوطه مسجدالاقصی را لغو کرد.

به موجب حکمی که دادگاه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه صادر کرده بود، یورش و نیایش شهرک نشینان صهیونیست با صدای بلند در داخل مسجد جرم یا نقض حقوق مدنی تلقی نمی‌شد؛ اقدامی که با واکنش گسترده نهادهای دینی فلسطین مواجه شد.

در همین راستا، مراجع دینی در شهر بیت المقدس اشغالی اعلام کردند که هیچکدام از احکام و قوانین صادره از سوی دادگاه‌های رژیم صهیونیستی در مورد مسجدالاقصی را به رسمیت نمی‌شناسند.

مراجع اسلامی در بیت المقدس در بیانیه‌ای مشترک در واکنش به حکم دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر یورش شهرک نشینان افراطی به مسجدالاقصی اعلام کردند که هیچکدام از احکام صادره از دادگاه‌ها و سایر مراجع صهیونیستی را به رسمیت نمی شاسند.

مراجع دینی فلسطین تاکید کردند، مسجدالاقصی با همه محوطه اطراف آن و به حکم الهی مکانی اسلامی و متعلق به مسلمانان است و تقسیم یا به اشتراک گذاشتن هیچ بخشی از آن قابل قبول نیست و این باور همه مسلمانان جهان است.

گفتنی است، طی هفته‌های گذشته بر اثر یورش‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، تنش در بیت المقدس افزایش یافته و شماری از فلسطینیان در درگیری با صهیونیست‌ها زخمی یا بازداشت شده‌اند./۹۸۸/

ارسال نظرات