۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۷۱۰۶۵۴
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

کشور نیازمند کار جهادی و انقلابی است

کشور نیازمند کار جهادی و انقلابی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی گفت: کشور نیازمند کار جهادی و انقلابی است تنها با روحیه انقلابی و جهادی می توان موانع را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در سخنانی اظهار داشت: امروز شاهدیم که فضای مجازی به نوعی در حال جایگزین شدن به جای زندگی اول افراد است که این امر می تواند برای آینده خطرآفرین باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین برای جلوگیری از این رویداد نامیمون نیازمند مدیریت بهتر و جامع تر بر فضای مجازی هستیم و این مهم در صحن مجلس در حال بررسی است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: کسانی نسبت به ساماندهی فضای مجازی انتقاد دارد و این کار را محدودسازی تعریف می کنند در حالی که در کشورهای توسعه یافته و غربی برای فضای مجازی چارچوب هایی تعریف شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان داشت: یکی از مهمترین قوانینی که توسط کمیسیون فرهنگی مجلس به تصویت رسیده، حمایت از جمعیت و فرزندآوری است و این قانون در 90 ماده نگاشته شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییراتی در تسهیلات وام ازدواج جوانان، بیان کرد: امیدواریم این قانون ها زمینه ای برای افزایش نرخ ازدواج و فرزندآوری باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی ادامه داد: مشکلی که امروز در کشور به عینه قابل احساس می باشد، عدم مسؤولیت پذیری برخی از افراد است که این امر خود باعث کُند شدن روند پیشرفت کارها می شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز کشور نیازمند کار جهادی و انقلابی است تنها با روحیه انقلابی و جهادی می توان موانع را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشت./1400/

ارسال نظرات